جف ویلیامز، مدیر عامل اپل گفت: “SOS اضطراری از طریق ماهواره نمونه کاملی از این است که چگونه نبوغ و فناوری آمریکایی می تواند جان انسان ها را نجات دهد.” ما مفتخریم که این سرویس توسط شرکتهای پیشرو ایالات متحده فعال شده است و کاربران ما میتوانند مناطق خارج از شبکه را کشف کنند و بدانند که در صورت نیاز هنوز در دسترس خدمات اضطراری هستند.
nleahy@apple.com
به روز رسانی
برای اتصال آیفون به شبکه ماهواره ای، کاربران از طریق طیف خدمات ماهواره ای تلفن همراه، که Globalstar در 20 سال گذشته در ایالات متحده فعالیت کرده است، ارتباط برقرار می کنند. با ایستگاه های زمینی ارتقا یافته و به زودی یک صورت فلکی ماهواره ای به روز، اپل و گلوبال استار تضمین خواهند کرد که این طیف همچنان خدمات اضطراری را فعال می کند.
(408) 974-2042
برای افزایش قابلیت اطمینان و پوشش، این آنتنهای جدید در تمام ایستگاههای زمینی Globalstar در سراسر جهان، از جمله ایستگاههای زمینی جدید در نوادا و هاوایی، و همچنین امکانات موجود در تگزاس، آلاسکا، فلوریدا و پورتوریکو نصب شدند. چندین آنتن در هر ایستگاه زمینی با ماهواره ها ارتباط برقرار می کنند و اطلاعات ارائه شده توسط کاربر را ارسال می کنند تا بتوانند کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند.
SOS اضطراری اپل از طریق سرویس ماهواره ای که با مشارکت Globalstar ارائه می شود، از طیف در باندهای L و S استفاده می کند که به ویژه برای خدمات ماهواره ای سیار توسط مقررات رادیویی ITU تعیین شده است. هنگامی که یک کاربر آیفون از طریق درخواست ماهواره ای SOS اضطراری می کند، این پیام توسط یکی از 24 ماهواره Globalstar در مدار پایین زمین که با سرعت تقریباً 16000 مایل در ساعت حرکت می کند، دریافت می شود. سپس ماهواره پیام را به ایستگاه های زمینی سفارشی که در نقاط کلیدی در سراسر جهان قرار دارند ارسال می کند.
اپل سرمایهگذاری 450 میلیون دلاری از سوی صندوق تولید پیشرفته اپل، زیرساختهای حیاتی را فراهم میکند که از SOS اضطراری از طریق ماهواره برای مدلهای آیفون 14 پشتیبانی میکند. این سرویس جدید که از اواخر این ماه برای مشتریان در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود، به مدلهای آیفون 14 و آیفون 14 پرو اجازه میدهد مستقیماً به ماهواره متصل شوند و پیامرسانی با خدمات اضطراری را در خارج از پوشش تلفن همراه و وایفای امکانپذیر میسازد.
media.help@apple.com
سیب
10 نوامبر 2022
ایستگاههای زمینی از آنتنهای پرقدرت جدیدی استفاده میکنند که توسط Cobham Satcom در کنکورد، کالیفرنیا برای اپل طراحی و تولید شدهاند. کارمندان Cobham آنتن های پرقدرت را مهندسی و تولید می کنند که سیگنال های ارسال شده توسط صورت فلکی ماهواره را دریافت خواهند کرد. همراه با برقراری ارتباط از طریق پیامک با خدمات اضطراری، کاربران آیفون میتوانند اپلیکیشن Find My خود را راهاندازی کنند و در صورت عدم اتصال تلفن همراه و وایفای، موقعیت مکانی خود را از طریق ماهواره به اشتراک بگذارند، و در هنگام خاموش شدن از شبکه ارتباطی معمولی، احساس امنیت میکنند.
جی مونرو، رئیس اجرایی گلوبال استار، گفت: “راه اندازی Emergency SOS از طریق ماهواره به طور مستقیم به iPhone یک پیشرفت نسلی در ارتباطات ماهواره ای است، و ما مفتخریم که ماهواره ها و دارایی های طیف گلوبال استار نقش اصلی را در نجات جان انسان ها ایفا خواهند کرد.” با سرمایهگذاری زیرساختهای اپل، ما تیمهای خود را در کالیفرنیا و جاهای دیگر برای ساخت، گسترش و ارتقای ایستگاههای زمینی خود رشد دادهایم و مشتاقانه منتظر فصل بعدی فناوری نجات جان گلوبال استار هستیم.
SOS اضطراری از طریق ماهواره تنها یکی از قابلیت های ایمنی پیشگامانه ای است که سری آیفون 14 ارائه می کند. Crash Detection اکنون میتواند تصادف شدید خودرو را تشخیص دهد و هنگامی که کاربر بیهوش است یا نمیتواند به آیفون خود دسترسی پیدا کند، بهطور خودکار خدمات اضطراری را شمارهگیری میکند.
در سال 2021، اپل با برنامه ریزی برای مشارکت جدید بیش از 430 میلیارد دلار در یک دوره پنج ساله، سرعت سرمایه گذاری های خود در ایالات متحده را تسریع کرد.
خط کمک رسانه اپل
(408) 862-5012
نیک لیهی
مخاطبین را فشار دهید
شبکه ماهواره ای و ایستگاه های زمینی سرویس جدیدی را که اواخر این ماه راه اندازی می شود، تامین می کند
پس از دریافت توسط یک ایستگاه زمینی، پیام به سرویسهای اضطراری که میتوانند کمک ارسال کنند، یا یک مرکز رله با متخصصان اضطراری آموزش دیده توسط Apple در صورتی که نزدیکترین مکان خدمات اضطراری قادر به دریافت پیامهای متنی نباشد، هدایت میشود.
بخش عمده ای از بودجه به Globalstar، یک سرویس ماهواره ای جهانی که مقر آن در Covington، لوئیزیانا، با امکاناتی در سراسر ایالات متحده است، می رود. سرمایهگذاری اپل پیشرفتهای مهمی را در شبکه ماهوارهای گلوبالاستار و ایستگاههای زمینی فراهم میکند و تضمین میکند که کاربران آیفون 14 میتوانند در صورت خارج شدن از شبکه به خدمات اضطراری متصل شوند. در Globalstar، بیش از 300 کارمند از خدمات جدید پشتیبانی می کنند.