11 نوامبر 2024
به روز رسانی
Find My اپل به کاربران امکان می دهد مکان اقلام گم شده را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارند
اکنون در نسخه بتا با iOS 18.2 در دسترس است، کاربران می توانند پیوند ایمن را با مکان AirTag یا Find My Network لوازم جانبی با دیگران به اشتراک بگذارند – و به زودی، با خطوط هوایی
اپل Share Item Location را معرفی کرده است، یک ویژگی جدید iOS که به کاربران کمک میکند با اشتراکگذاری آسان و ایمن مکان AirTag یا Find My لوازم جانبی شبکه با اشخاص ثالث مانند خطوط هوایی، اقلام نابجا را بیابند و بازیابی کنند. Share Item Location اکنون در اکثر مناطق جهان به عنوان بخشی از نسخه بتای عمومی iOS 18.2 در دسترس است که به زودی به عنوان یک به روز رسانی نرم افزار رایگان برای iPhone X در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.س و بعد. Find My با حفظ حریم خصوصی و ایمنی در هسته خود ساخته شده است. مکان اشتراکگذاری شده به محض اینکه کاربر دوباره به موردش ملحق شود غیرفعال میشود، هر زمان که بخواهد میتواند توسط مالک متوقف شود و پس از هفت روز بهطور خودکار منقضی میشود.
Eddy Cue، معاون ارشد خدمات اپل گفت: «Find My یک ابزار ضروری برای کاربران در سراسر جهان است که میتوانند وسایل خود را پیگیری و پیدا کنند. «شبکه Find My و AirTag ثابت کردهاند که ترکیبی قدرتمند برای کاربران در حین سفر هستند و اطلاعات مکانی ارزشمندی را در زمانی که چمدانها در جای خود قرار نگرفته یا به درستی استفاده میشوند، ارائه میدهند. با اشتراکگذاری مکان مورد، ما بسیار هیجانزده هستیم که به کاربران راه جدیدی ارائه دهیم تا به راحتی این اطلاعات را مستقیماً با اشخاص ثالث مانند خطوط هوایی به اشتراک بگذارند و در عین حال از حریم خصوصی آنها محافظت میکنند.
کاربران میتوانند پیوند اشتراکگذاری مکان مورد را در برنامه Find My در iPhone، iPad یا Mac خود ایجاد کنند. گیرندگان یک پیوند می توانند وب سایتی را مشاهده کنند که مکان مورد را در یک نقشه تعاملی نشان می دهد. زمانی که مکان جدیدی در دسترس باشد، وبسایت بهطور خودکار بهروزرسانی میشود و مُهر زمانی آخرین بهروزرسانی را نشان میدهد.
در ماه های آینده، بیش از 15 شرکت هواپیمایی به میلیون ها نفر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهند – از جمله Aer Lingus، Air Canada، Air New Zealand، Austrian Airlines، British Airways، Brussels Airlines، Delta Air Lines، Eurowings، Iberia، KLM Royal Dutch Airlines، Lufthansa، کانتاس، خطوط هوایی سنگاپور، خطوط هوایی بین المللی سوئیس، خطوط هوایی ترکیه، یونایتد، ویرجین آتلانتیک و Vueling – پذیرش مکانهای مورد من را به عنوان بخشی از فرآیند خدمات مشتری خود برای یافتن کیفهایی که به درستی کار نمیکنند یا با تاخیر مواجه میشوند را میپذیرد. به مرور زمان خطوط هوایی بیشتری اضافه خواهند شد.
اپل مستقیماً با خطوط هوایی شریک کار کرده است تا سیستم هایی را برای پذیرش خصوصی و ایمن Share Item Location ایجاد کند و از صدها هزار دستگاه اپل که بسیاری از خطوط هوایی در حال حاضر از آنها استفاده می کنند، استفاده کند. دسترسی به هر پیوند به تعداد کمی از افراد محدود خواهد شد و گیرندگان باید برای مشاهده پیوند از طریق حساب اپل یا آدرس ایمیل شریک خود احراز هویت کنند.
دیوید کینزلمن، مدیر ارشد مشتریان یونایتد، گفت: «ما از نزدیک با اپل کار کردهایم تا مکان اشتراکگذاری کالا را در فرآیند بازیابی چمدان خود بگنجانیم و هیجانزده هستیم که به زودی این ویژگی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم». ما میدانیم که بسیاری از مشتریان ما در حال حاضر با AirTag در چمدانهای چکشدهشان سفر میکنند، و این ویژگی به زودی به اشتراکگذاری اطلاعات مکان با ما با خیال راحتتر و ایمنتر میشود و به نمایندگان خدمات مشتری ما کمک میکند کارآمدتر کار کنند و به مشتریان ما اضافه شود. آرامش خاطر ما قصد داریم در ابتدا مکانهای یافتن موارد من را در فرودگاههای منتخب بپذیریم، با هدف معرفی این سرویس در اوایل سال 2025.
“در حالی که بیش از 99 درصد موارد بررسی شده طبق برنامه ریزی به مقصد می رسند، ما می دانیم که در صورت عدم انجام این کار چقدر می تواند برای مشتریان استرس زا باشد. اریک اسنل، معاون ارشد خدمات مشتریان فرودگاهی، عملیات باربری، تجهیزات پشتیبانی زمینی و Global Clean، گفت: «اریک اسنل، معاون ارشد خطوط هوایی دلتا در بخش خدمات مشتریان فرودگاهی، عملیات باربری، تجهیزات پشتیبانی زمینی و پاکسازی جهانی، گفت: به همین دلیل است که ما هیجان زده هستیم. “این به تیم ما دید بیشتری را برای اتحاد مجدد آن اقلام با صاحبانشان ارائه می دهد. این راه حل پیشرفته که توسط اپل و با مشارکت دلتا ایر لاین توسعه داده شده است، به ما امکان می دهد اقلام را به طور کارآمدتر و مؤثرتر پیدا کنیم.
آنالیسا گیگانته، رئیس نوآوری در IAG، شرکت مادر British Airways، Iberia، Vueling گفت: «با پذیرش مکانهای مورد من، ما میتوانیم آرامش بیشتری را به مشتریانی که با AirTag در چمدان خود سفر میکنند، ارائه دهیم. ، Aer Lingus و LEVEL. ما همیشه در حال آزمایش راهحلهای نوآورانه و تقویت سیستمهای خود هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که چمدانهای تحویلشده در سریعترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر خود میرسند، و مشتاقانه منتظر هستیم که این راهحل را در فرآیندهای چمدان گمشدهمان که اواخر امسال آغاز میشود، وارد کنیم.»
علاوه بر این، SITA، پیشرو در فناوری حملونقل هوایی، پشتیبانی از Share Item Location را در WorldTracer ایجاد خواهد کرد، سیستم ردیابی چمدان که توسط بیش از 500 شرکت هواپیمایی و حملونقل زمینی در بیش از 2800 فرودگاه در سراسر جهان استفاده میشود.
فرودگاهها و خطوط هوایی در سرتاسر جهان بهعنوان ارائهدهنده صنعت پیشرو برای راهحلهای مدیریت چمدانهای انتها به انتها، و با توجه به اینکه ترافیک جهانی مسافران تا سال 2040 دوبرابر میشود، با چالشهای مهمی روبرو خواهند شد. نیکول هاگ، مدیر چمدان SITA، گفت: این همکاری با اپل این کار را برای خطوط هوایی که از راه حل پیشرو در صنعت WorldTracer ما برای اجرای Share Item Location برای مدیریت کارآمدتر چمدان استفاده می کنند، آسان می کند. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد استفاده از این ویژگی در سراسر صنعت برای تکمیل ابزارهای ردیابی موجود باشیم.
Share Item Location بر روی شبکه Find My ساخته شده است، یک شبکه جمعسپاری از بیش از یک میلیارد دستگاه اپل که از فناوری بیسیم بلوتوث برای شناسایی دستگاهها یا موارد مفقود شده استفاده میکنند و موقعیت تقریبی آنها را به مالک گزارش میدهند. کل فرآیند رمزگذاری شده و ناشناس است، بنابراین هیچ کس دیگری، حتی اپل یا سازندگان لوازم جانبی Find My Network، نمی توانند مکان یا اطلاعات دستگاه را مشاهده کنند.
مخاطبین را فشار دهید
فی اسلیگر
اپل
fsliger@apple.com
خط کمک رسانه اپل
media.help@apple.com