26 مارس 2025
بروزرسانی
چگونه: br (s): جهان تقسیم ذهن جدا شدن : Br (s): در Mac جمع می شود
جفری ریچمن ، ویرایشگر سرپرست در مورد هیجان جهانی کار اصلی اپل ، روند خلاقیت خود را به اشتراک می گذارد ، چرا مک ابزاری ضروری است و افکار او در مورد چه کسی در پشت ویرایش ویدیو در لومون است
در دنیای داستانی صنایع لومون ، تیتان بیوتکنولوژی که برای سری اصلی اپل مهم است جدا شدن، می توان کار و شخصی شخصی شخص را از طریق یک عمل جراحی جدا کرد. و با این حال ، برای برخی از کارمندان شرکت برجسته ، ویرایش ویدیو به ویژه چالش برانگیز است. در قسمت چهارم فصل دو ، “Woe’s Hollow” ، ما به یک تلاش Lo-Fi در ویدئویی که از بخش پالایش ماکروداتا به عقب نشینی در فضای باز و وقوع تیم سازی (ORTBO) استقبال می کند ، نگاه نکردیم.
جفری ریچمن ، یکی از سردبیران زندگی واقعی و نامزد سه بار جایزه امی می گوید: “این خنده دار است.” “با استفاده از جبهه ها و ویرایش های درخشان در فیلم Ortbo ، احساس می شود Milchick (با بازی Tramell Tillman) فیلم را به سرعت با خانم هوانگ (سارا باک) در اتاق عقب در پشت دفتر خود برش داد.”
ریچمن نمی تواند ارتباط برقرار کند. او از iMac خود در خلیج ویرایش در خانه خود در پارک شیب ، بروکلین ، از نزدیک با همکارانش-از جمله تهیه کننده اجرایی و کارگردان بن استیلر-همکاری می کند تا یک نمایش هیت بصری و بسیار خیره کننده ، ژانر را نشان دهد.
در حالی که Milchick ممکن است به کلیپ های کاغذی نامحدود و پلاکت های خربزه جشن دسترسی داشته باشد ، مطمئناً او به مجموعه MAC دسترسی ندارد که ریچمن به آن اعتماد دارد تا کار خود را با موفقیت انجام دهد. اکوسیستم MAC های او – که شامل iMac ، Mac Mini و MacBook Pro او است – در طول فصل دو فصل ، “Hold Harbour” ضروری تر شد. به گفته ریچمن ، این یکی از چالش برانگیزترین قسمت های نمایش برای ویرایش بود.
ریچمن می گوید: “برای فینال ، آزمایش های زیادی با ساختار و آزمایش ایده های مختلف در مورد چگونگی نمایش صحنه های مختلف انجام شد.” “این یک جریان مداوم از ایده ها بود و راه اندازی MAC من امکان چنین تجربه ای صاف را فراهم کرد.”
وی ادامه می دهد: “در برش گروه راهپیمایی ، حدود 70 زاویه وجود داشت و انتخاب می شود ، بنابراین همه آنها را در یک کلیپ چندمیک با بانک های نه نفره (3×3 آرایه) همگام سازی کردیم.” “قادر به بازی نه زاویه به طور همزمان در زمان واقعی – و سریع بین همه گزینه های مختلف تغییر می کند – پیدا کردن آنچه در هر لحظه می خواستیم بسیار ساده تر شد.”
تنها چیزی که ریچمن در مورد خدمه لومون به آن مربوط می شود این است که او هر روز از سطح کار می کند ، دقیقاً مانند شخصیت پیشکسوت این نمایش ، مارک پیشاهنگی ، که توسط آدام اسکات بازی می شود. در طبقه پایین در آپارتمان خود ، ریچمن در IMAC ویرایش می کند ، که به یک مینی مینی جداگانه از راه دور می رود. این Mac Mini Avid-نرم افزار ویرایش ویدیوی استاندارد صنعت-از یک مرکز تولید پس از تولید در دهکده غربی منهتن اجرا می شود.
این یک مجموعه آشنا برای ریچمن است ، که می گوید اکثریت قریب به اتفاق کل کارهای ویرایشی که تاکنون انجام داده است در مک است. او می گوید: “من رابط کاربری Mac را خیلی بهتر از رایانه شخصی دوست دارم.” “من روشی را که سیستم عامل بسیار راحت تر به نظر می رسد پیدا می کنم. من می توانم خیلی سریع بین برنامه های مختلف حرکت کنم.”
تنظیم همچنین برای شغلی که همیشه در یک میز واحد انجام نمی شود ، ایده آل است. گرچه ریچمن به همراه بقیه سردبیران این نمایش از راه دور است ، اما گهگاه او را به سمت خود می کشد ، جایی که یک اتاق ویرایش با iMac وجود دارد. و او همچنین MacBook Pro خود را روی مجموعه آورده است تا در صورت لزوم دسترسی آسان به کاهش برای مرجع در موقعیت مکانی داشته باشد.
ریچمن می گوید: “من می توانم روی لپ تاپ خود کار کنم و می توانم روی IMAC خود کار کنم ، و می توانم در محل پست کار کنم یا می توانم در دفتر بن کار کنم و تا زمانی که وارد حساب خود شدم ، هر کاری که انجام می دهم در همه جا نشان می دهد.” “من می توانم در رختخواب دراز بکشم و فکر می کنم ، و آن را در آیفون خود تایپ می کنم ، و روز بعد ، فقط در برنامه یادداشت ها روی دسک تاپ خود نشان می دهد. آن جنبه Mac من بسیار مفید می دانم – تا به این فکر نکنم که من از نظر جسمی در کدام سیستم هستم.”
ریچمن هنگام کار روی “Woe’s Hollow” ، به عملکرد ، قابلیت حمل و استثنایی باتری MacBook Pro برای بازدید با استیلر در نزدیکی پارک دولتی مینیاواسکا پوشیده از برف در بالادست نیویورک بستگی داشت ، جایی که این قسمت فیلمبرداری شد. ریچمن همچنین از پورت های متعدد در MacBook Pro ، از جمله درگاه HDMI ، که برای همکاری در هنگام ویرایش مهم است ، قدردانی می کند.
او می گوید: “من توانستم به جایی بروم که بن در آنجا بماند و MacBook Pro خود را به تلویزیون خود وصل کرد و ما توانستیم درست از لپ تاپ خود ویرایش کنیم.”
Richman همچنین طرفدار این است که چند وظیفه در MAC چقدر آسان است. او می گوید: “من دوست دارم تمام چیزهایی را که در طول روز استفاده می کنم ، اجرا کنم.” “بنابراین من در حال اجرا هستم ، و همچنین برنامه یادداشت ها ، Slack ، Mail ، Messages ، Calendar و Safari. همه این موارد همیشه باز و در حال اجرا هستند ، اما بعد دوست دارم که بتوانم از میانبر برای دسترسی به Mission Control استفاده کنم تا به یک برنامه متفاوت تبدیل شود.”
چند وظیفه ای یکی از مؤلفه های اصلی کار ریچمن است ، زیرا او گاهی اوقات با استیلر در صحنه های جداگانه – مانند توالی کابین زایمان در فصل دو فصل – قبل از اتمام مجامع کار می کند.
ریچمن می گوید: “من صحنه های Ben را به پایان می رسانم تا آنها را به پایان برسانم تا بازخورد زودهنگام در مورد آنها دریافت کنم.” “او یا یادداشت ها را از طریق ایمیل می فرستاد یا ما در مورد آن از طریق تلفن صحبت می کردیم ، سپس می توانم یک پاس دیگر از صحنه را حتی قبل از رسیدن به کل قسمت انجام دهم. از این طریق ، ما می دانستیم که همیشه در حال صعود از همان کوه هستیم.”
نمره یک قسمت نیز به طور همزمان با ویرایش اتفاق می افتد. ریچمن با تئودور شاپیرو ، آهنگساز نمایش ، به طور مرتب در هنگام ویرایش صحبت می کند. و اگر شاپیرو بعد از پایان کار ، نشانه های موسیقی را ارسال می کند ، ریچمن اغلب خیلی هیجان زده است که منتظر بماند تا روز بعد برای شنیدن آنها ، بنابراین او بلافاصله از MacBook Pro یا iPhone خود با استفاده از AirPods Pro 2 گوش می دهد.
ریچمن می گوید: “موسیقی بخش بزرگی از تقویت نمایش است.” “شما در واقع می توانید صحنه ای را به لحنی تاریک تر بر اساس موسیقی تغییر دهید. حتی اگر همه چیز در مورد صحنه بسیار سبک به نظر برسد ، موسیقی می تواند شما را به روشی که یک شخصیت احساس می کند بر خلاف آنچه می بینید روی صفحه نمایش می کند.”
شاپیرو دو آهنگ گروه راهپیمایی را که در فینال فصل استفاده می شود ، تشکیل داد ، اپیزودی که نیاز به هماهنگی شدید در ویرایش داشت. ریچمن با کار بر روی iMac خود ، باید اطمینان حاصل کند که سازهای دوربین با موسیقی همگام می شوند-همه در حالی که یکی از دنباله های دیوانه کننده و تنش های فصل را می سازند. سازماندهی فیلم های باند راهپیمایی به تنهایی بیش از یک هفته طول کشید و با زوایای زیادی و انتخاب در هر لحظه ، صدها راه بالقوه برای برش صحنه ها وجود داشت.
او می گوید: “اینها به طور قطع صحنه هایی بودند که من در آیفون خود یادداشت ها را یادداشت می کردم و بعد از آن – برای گرفتن یک دیدگاه متفاوت – من روی MacBook Pro خود کار می کردم ، قبل از اینکه آن افکار را به iMac خود برگردانم ، ایده هایی را هنگام نشستن روی نیمکت یا رختخواب خود طراحی می کردم.”
برای مخاطبان ، فینال سهام بالاتری را ارائه داد ، بینش جدیدی در مورد کارهای مرموز داخلی لومون ، و احتمالاً دیدگاه تهدیدآمیز تر از گروههای راهپیمایی. برای ریچمن ، فینال هم موانع بزرگ و هم جوایز عمده را به همراه آورد.
وی می گوید: “منظور من این است که صحنه های گروه راهپیمایی بسیار چالش برانگیز بودند.” “اما من دریغ می کنم زیرا به عنوان مثال ، با حضور در فینال ، جایی که ما کارهای زیادی را با ساختار انجام می دادیم ، این بخشی از فرایندی است که من به خصوص از آن لذت می برم. بنابراین این چالش برانگیز است ، اما بسیار رضایت بخش و سرگرم کننده است.”
فصل دو جدا شدن اکنون در Apple TV+پخش می شود. جفری ریچمن ، بن استیلر و اضافی را تماشا کنید جدا شدن ویراستاران درباره ساخت فینال فصل دو در بحث بحث می کنند پشت مک، اکنون در دسترس است یوتیوببشر (هشدار: این فیلم حاوی اسپویلرهایی از فصل دو است جدا شدن.)
مخاطبین را فشار دهید
Starlayne Meza
سیب
صفحه نمایش اپل رسانه ای