با آپدیت جدید اینستاگرام و اضافه کردن قابلیت collaborate در نسخه جدید، همکاری میان پیجها افزایش یافته و میتوان این قابلیت را یک نقطه قوت اینستاگرام مارکتینگ و جذب فالوور در سال 2022 دانست. این موضوعات جذاب میتواند اخبار، آموزش و یا مقالههای مختلف باشد. در صورت فراموشی رمز، لینک بازیابی پسورد به شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال میشود. به این ترتیب لینک پست مورد نظر در دستگاه شما کپی میشود. 11. از رسانههای دیگر به پیج اینستاگرام خود لینک بدهید. برای مخاطبین خود ایمیل بفرسید و در ارتباط با محتواهای با ارزشی که در اینستاگرام خود منتشر کردید بگویید، زمان و موضوع لایوهای جذاب و مهم خود را یادآوری کنید و از آنها درخواست کنید تا پیج شما را دنبال کنند.
برای اینکار کافی است که به صورت منظم و روزانه عکس و پست بگذارید و دیگران را لایک کنید. همچنین عکس ها و پست های آنها را لایک کنید و به آنها نظر بدهید. در هر دو کلاس آموزش اینستاگرام سرفصلهای دوره آموزش اینستاگرام یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلماً در کلاس خصوصی آموزش اینستاگرام زمان بیشتری برای رفع مشکل ها و سوالات متداول شما وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریع تر و بهتر جلو خواهد رفت شایان ذکر است که تعداد افراد در کلاس های خصوصی آموزش اینستاگرام یک تا سه نفر میباشد و در کلاس های عمومی آموزش اینستاگرام حداقل چهار نفر می باشد. در مقالهای که براتون آماده کردیم، قصد داریم روشهایی را معرفی کنیم که هر یک میتواند به شما در افزایش فالوور های اینستاگرام کمک کند.
۱۱- آخرین روش که پیشنهاد میشود ، خرید فالوور اینستاگرام است. پس بهتر است در کنار خرید فالوور و لایک، کامنت هم خریداری کنید تا بتوانید این توازن را ایجاد کرده و همه چیز را برای رباتهای امتیاز دهنده اینستا طبیعی جلوه دهید. در این روش، محتوای تبلیغاتی شما برای مدت زمان مشخصی (معمولا 24 ساعت) به صورت گسترده در پیجهای معروف و پربازدید قرار میگیرد و باعث افزایش فالوور اینستاگرام پیجتان میشود. به این صورت اگر کسی صفحه رقیب شما را فالو کرد، شانس نمایش صفحه شما هم در فهرست پیشنهادی افزایش پیدا کرد. وقتی یک اکانت ایجاد میکنید و برای آن نام میگذارید، در بالاترین قسمت صفحه نمایش داده میشود؛ اما دلیلی نمیشود که غیرقابل تغییر باشد. اگر بتوانید ۲۰ تا ۵۰ نفر (هرچه بیشتر، بهتر) را پیدا کنید که شما را استوری و تگ کنند، اعتبار شما نزد اینستاگرام، افزایش چشمگیری خواهد داشت، به طوری که به راحتی با این کار، پستهای شما در اکسپلور اینستاگرام نیز نمایش داده میشود و این باعث میشود که پستهای پیج شما، به افرادی که حتی شما را فالو نکردهاند، نشان داده شود و این باعث افزایش فروش و فالوور های شما خواهد شد.
افزایش ناگهانی نیز ضرر ندارد، زیرا اینستاگرام نمیتواند تشخیص دهد که این میزان افزایش ناگهانی با خرید فالوور بود یا با تبلیغ در دیگر شبکههای اجتماعی. پیدا کردن اکانت اینستاگرام خود را برای افراد آسان کنید تا مخاطبان از تمامی رسانههای مرتبط با کسبوکارتان مانند ایمیل، وبسایت، شبکههای اجتماعی و.. درست مانند دیگر شبکههای اجتماعی، اینستاگرام در نهایت کارکردی را خواهد داشت که شما از آن بخواهید. با این حال زمانبندی یک عامل بسیار مهم است، چراکه یکی از سیگنالهایی است که الگوریتم آن را مد نظر قرار میدهد. موضوع ویدئوهای شما نیز به همین اندازه مهم هستند. تعداد اینفلوئنسرهای اینستاگرامی بسیار زیاد است و پیدا کردن رسانهای متناسب با موضوع پیج و با بازدهی بالا کار آسانی نیست. بنابراین دکمه لایک صرفا برای این نیست که به مردم بگویید از محتوای آنها لذت بردهاید و در عین حال میتواند روشی عالی برای بوکمارک کردن چیزهایی باشد که برای شما جالب و ارزشمند به حساب آمده و در آینده ارزش توجه دوباره را دارند. بنابراین اگر شما هم صاحب یک برند تجاری هستید اینستاگرام می تواند محل مناسبی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما باشد . بنابراین برای افزایش فالوور در اینستاگرام بهتر است علاوه بر اینکه هشتگ اختصاصی خود را در پروفایل خود قرار می دهید ، به صورت آفلاین نیز به تبلیغ هشتگ اختصاصی خود روی بنرهای تبلیغاتی ، بروشورهای چاپی ، کارت ویزیت شرکت و سایر نمادهای فروشگاه یا شرکت خود بپردازید .
برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید زمان های مناسب را با توجه به زمینه فعالیت خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور بیشتری داشته باشید. شما میتوانید به راحتی به شناسایی کاربران موثر (اینفلوئنسرها) در حوزه خود بپردازید، آنها و گفتگوهای مرتبط با آنها را دنبال کنید و همچنین به دنبال کردن فالوورهای این افراد تاثیرگذار بپردازید. شناسایی و شناخت مخاطب، آگاهی از سلایق آن ها در انتخاب موضوعات، تصاویر و ویدئو ها نقش پر رنگی نیز خواهد داشت. از قابلیتهای نظرسنجی و موارد دیگر در استوری استفاده کرده و سوالاتی که فکر میکنید مخاطبان شما به آن علاقه دارند را بپرسید. استفاده از لوکیشن به شما کمک میکند تا وقتی مخاطبان لوکیشن شما را در اینستاگرام سرچ میکنند، پیج شما را مشاهده کنند. یعنی در واقع شما پیج دیگری را استوری و تگ میکنید و آن پیج هم شما را در استوری های خود استوری و تگ میکند و این یک نوع تبلیغ رایگان است! این برنامه ایده هایی درباره ی عکس های جدید و به اشتراک گذاشتن آن ها و مدیریت دیگران و تعامل با بینندگان تان و افزایش فالوورهایتان به شما می دهد. اگرچه بیشمار اپلیکیشن شخص ثالث داریم که امکان بازنشر پستهای اینستاگرامی دیگران را مهیا میکنند، بسیاری از آنها از استوریها پشتیبانی نکردهاند.
زیرا بسیاری از صفحات محبوب در اینستاگرام و همچنین صفحات ناشناخته از این روش استفاده می کنند. همچنین اگر در مورد خرید فالوور نیاز به مشاوره داشتید، میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان محصولات سوشال، استفاده نمایید. همچنین خواندن مقاله بیزینس پروفایل اینستاگرام را نیز به شما عزیزان توصیه می کنیم . در پرسش به سوال خرید فالوور نکات مثبت و منفی آن را توضیح دادیم؛ خرید فالوور میتواند کمک خوبی برای شروع جذب فالوور به ما بدهد به شرطی که نکات منفی آن را در نظر بگیرم و سعی کنیم با تولید محتوا و محصولات خوب نکات منفی آن را کم رنگ، و شرایطی ایجاد کنیم که باعث جذب بیشتر فالوور برای ما بشود. در نظر داشته باشید که یک تماس برای اقدام انجام دهید ، مانند “اگر این مسئله را خنده دار پیدا کردید” دوبار ضربه بزنید یا “داستان خود را در نظرات به اشتراک بگذارید”. اما چگونه می توان تعداد دنبال کنندگان و یا به اصطلاح، فالوور های خود را افزایش دهیم. سعی کنید از تگ های مناسب برای ویدیو های خود استفاده کنید،هر چقدر این ویدیو ها در جاهای دیگر بیشتر دیده شوند برای شما بهتر است و این هم یکی از راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است.
تحقیقات نشان می دهد که نرخ درگیر شدن اینستاگرام در خصوص برندها و مارک های تجاری 58 برابر بیشتر از فیسبوک می باشد . برای افزایش فالوور اینستاگرام توصیه میکنیم که لینک را کوتاه کنید تا بیشتر قابل کلیک باشد. به روز رسانی صفحه، به صورت صحیح و متعادل در افزایش فالوور و وفاداری آن ها به صفحه تاثیر دانلودر اینستاگرام مهمی دارد. انتخاب عنوان های جذاب برای پست ها، محتواهای با کیفیت، به روز و نگارش آن ها با بیانی ساده، و همچنین استفاده از تصاویر و ویدئو های با کیفیت و واضح، سببِ وفاداری و افزایش فالوورها در اینستاگرام می گردد. یک پیج کاری رو دیدم هر روز تعدادی استوری میذاشتن و یکی از اونها معرفی (بصورت فان) از یکی از افراد مجموعه بود. هزینه برای هر لوگو از ۵۰۰ هزار تومان به بالا میباشد.داشتن لوگوی اختصاصی بسیار در جلب اعتماد مشتریان کمک میکند و اگر لوگو را روی هر پست استفاده کنید، توجه بیشتری را به دست میآورید. اما آیا مشتریان شما از این هشتگ برای به اشتراک گذاری محتوا در خصوص برند شما مطلع هستند ؟ همچنین آنلاینشاپها با افزایش تعداد فالوور خود، با مشتریان بالقوه بسیار بیشتری مواجه هستند و میتوانند با استفاده از محصولات جذاب و پستهای مناسب، مشتریان بیشتری داشته باشند.
هشتگ گذاری از اصلی ترین روشهای جذب فالوور است. پیج اصلی، همان فروشگاه اصلی شما میباشد که محصولات را برای فروش قرار داده اید.پیج فرعی، میتواند یک پیج آموزشی با موضوع فروشگاه شما باشد، یا یک پیج که مربوط به یک محصول باشد که هر مدل و ورژن محصول را در پیج معرفی میکند.اگر فروشگاه موبایل هستید، یک پیج برای سامسونگ، یک پیج برای شیائومی و.. اگر پیج فروش گوشی دارید، از پیج هایی تبلیغات بگیرید که اخبار تکنولوژی یا ترفندهای گوشی را آموزش میدهند یا هر گوشی را آنالیز میکنند. اگر بودجه کافی دارید، میتوانید برای تبلیغ پیجتان از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی کمک بگیرید. اما همه آنها نمیتوانند کمک زیادی به شما در رسیدن به هدفتان انجام دهند. اما این راهکارها یک بار مصرف نیستند و برای نتیجه گرفتن از آنها لازم است به طور منظم این روشها را در استراتژی جذب فالوور اینستاگرام خود قرار بدهید.
اگر ۲۰۰۰ فالوور دارید، به پیج هایی که ۲۰۰۰ فالوور یا ۱۰۰۰ فالوور دارند، پیام دهید و به آنها بگویید که اگر آنها را در استوری پیج خود معرفی کنید، آیا حاضرند شما را در استوری های خود تگ کنند؟ اگر عکس یا گرافیکی منظره دارید که نمی خواهید به مربع برش دهید از یکی از برنامه های متعددی که حاشیه بالا و پایین را اضافه می کنند استفاده کنید تا فضای بیشتری در فید اشغال شود. برای پیج خودتون یک لوگوی اختصاصی تهیه کنید و اون رو برای عکس پروفایل قرارش بدید. بسیاری از شرکت ها، تولید کنندگانِ محصولات مختلف، سازمان ها و افراد با حرفه های مختلف، صفحه ای اختصاصی خود را بر روی این شبکه اجتماعی بر پا کرده اند و از همین طریق درآمد و کسب و کار خود را به صورت چشمگیری بهبود داده اند. با توجه به گستردگی حجم درامد های کسب شده از اینستاگرام نمیتوان مبلغی به عنوان میانگین میزان درآمد ماهیانه از اینستاگرام تعیین کرد. شما به عنوان مالک یک برند تجاری باید به هشتگ ها نگاهی فراتر از یک کلمه داشته باشید . به عنوان مثال می توان کمپانی WeWork را نام برد که در این مورد بسیار عالی عمل کرده و در محتوای اینستاگرام خود ترکیبات بسیار جالب ، خلاقانه و سرگرم گننده ای از هشتگ ها را به کار برده است .
برنامه های زیادی برای افزایش فالوورهای اینستا وجود دارند ولی خیلی از آن ها فلوور فیک و غیر واقعی ارائه می دهند که نتیجه ای به همراه ندارد. افرادی که در مسابقات اینستاگرامی شرکت کرده اند و مشتاق به دریافت لایک بیشتر به منظور کسب امتیاز بیشتر در آن مسابقه هستند . عکس هایی که در پشت صحنه ی کسب و کار خود و برند خود می گیرید را منتشر کنید این کار باعث می شود که صمیمیت و صادقیت برند شما بیشتر نمایان شود. به دلیل اینکه مخاطبهای آنها مخاطب هدف شما نیز هستند، شانس شما برای جذب فالوور بیشتر میشود.