5 ژوئن 2025
بروزرسانی
فروشگاه جهانی App به توسعه دهندگان کمک می کند تا به ارتفاعات جدید برسند و از 1.3 تریلیون دلار در صورتحساب و فروش در سال 2024 پشتیبانی می کنند
برای بیش از 90 درصد از صورتحساب ها و فروش تسهیل شده توسط اکوسیستم App Store ، توسعه دهندگان هیچ کمیسیونی به اپل پرداخت نکردند
اپل امروز اعلام کرد که اکوسیستم فروشگاه جهانی App 1.3 تریلیون دلار در صورتحساب توسعه دهنده و فروش در سال 2024 تسهیل می کند ، طبق یک مطالعه جدید استاد آندری فریدکین از دانشکده بازرگانی دانشگاه بوستون و دکتر جسیکا برلی از گروه تجزیه و تحلیل. برای بیش از 90 درصد از صورتحساب ها و فروش تسهیل شده توسط اکوسیستم App Store ، توسعه دهندگان هیچ کمیسیونی به اپل پرداخت نکردند.
تیم کوک ، مدیرعامل اپل گفت: “دیدن بسیاری از توسعه دهندگان برنامه های عالی ، ایجاد مشاغل موفق و رسیدن به کاربران اپل در سراسر جهان باورنکردنی است.” “این گزارش گواهی بر روش های بسیاری است که توسعه دهندگان زندگی افراد را با تجربیات برنامه و بازی غنی می کنند ، ضمن ایجاد فرصت و هدایت نوآوری های جدید. ما مفتخریم که از موفقیت آنها حمایت کنیم.”
توسعه دهندگان رشد جهانی را در سراسر فروشگاه App تجربه می کنند
مطالعه جدید پروفسور فرادکین و دکتر برلی نشان می دهد که چگونه توسعه دهندگان در فروشگاه App روش های بیشتری برای کسب درآمد از برنامه های خود دارند. این مطالعه نشان داد که در سال 2024 ، صورتحساب توسعه دهنده و فروش کالاها و خدمات دیجیتال 131 میلیارد دلار ، که توسط بازی ها ، برنامه های ویرایش عکس و فیلم و ابزارهای سازمانی هدایت می شوند. فروش کالاها و خدمات فیزیکی از 1 تریلیون دلار فراتر رفته و با افزایش تقاضا برای تحویل غذا و وانت آنلاین و همچنین سفارشات مواد غذایی. درآمد تبلیغاتی درون برنامه از تبلیغات که توسط توسعه دهندگان در برنامه های آنها قرار گرفته است 150 میلیارد دلار بوده است.
از سال 2019 ، هزینه کردن در هر سه دسته-کالاها و خدمات دیجیتال ، کالاها و خدمات فیزیکی و تبلیغات درون برنامه-بیش از دو برابر شده است. کالاها و خدمات فیزیکی قوی ترین رشد (2.6 برابر) را تجربه کردند که به ویژه با افزایش سریع در تحویل مواد غذایی و وانت و هزینه های مواد غذایی هدایت می شود. رشد در کالاها و خدمات دیجیتالی نشان دهنده ادامه تقاضا برای بازی ها و افزایش هزینه در برنامه هایی است که از ایجاد محتوا پشتیبانی می کنند ، مانند برنامه های ویرایش عکس و فیلم. در همین حال ، تبلیغات درون برنامه به نگه داشتن بسیاری از برنامه ها رایگان یا کم هزینه برای کاربران کمک کرده است. و فروشگاه App همچنان یک راه اندازی جهانی برای نوآوری است ، با برنامه های هوش مصنوعی به طور فزاینده ای زندگی روزمره کاربران را شکل می دهد.
روند رشد منطقه ای در سراسر جهان
موتور بازرگانی App Store یک بستر توزیع جهانی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد که به آنها امکان می دهد تا به کاربران در سراسر جهان برسند و بیش از 813 میلیون بازدید کننده هفتگی در سراسر جهان را به خود جلب کنند. این مطالعه نشان داد که در طی پنج سال به طور خاص ، صورتحساب و فروش تسهیل شده توسط اکوسیستم App Store بیش از دو برابر در ایالات متحده ، چین و اروپا. هزینه برای کالاها و خدمات دیجیتالی ، کالاها و خدمات فیزیکی و تبلیغات درون برنامه در تمام این دوره ها در همه مناطق رشد کرده است.
هزینه های پرداخت دیجیتال از سال 2019 بیش از هفت برابر در ایالات متحده افزایش یافته است زیرا پرداخت های موبایل امری عادی شده است. در چین ، بازارهای تجارت الکترونیکی به طور قابل ملاحظه ای گسترش یافته و هزینه های مواد غذایی آنلاین از سال 2019 بیش از پنج برابر رشد کرده است. تحویل مواد غذایی و هزینه های وانت بیش از سه برابر در اروپا ، از رشد در دسته های محبوب مانند خرده فروشی و مسافرتی پیشی گرفته است. در ژاپن ، استرالیا ، نیوزیلند و هند ، برنامه های مسافرتی دسته های اصلی هزینه بودند.
در پنج سال گذشته ، هزینه های کاربر برای برنامه هایی که از ایجاد محتوای دیجیتال پشتیبانی می کنند ، افزایش مداوم داشته اند. در نتیجه ، برنامه های ویرایش عکس و فیلم مانند Adobe Creative Tools موفقیت فوق العاده ای پیدا کرده اند و به طور فزاینده ای ویژگی های جدیدی را برای توانمندسازی متخصصان خلاق ، سازندگان و سرگرمی ها معرفی کرده اند. در اوایل سال جاری ، Adobe یک برنامه جدید Photoshop را در آیفون که برای علاقه مندان به تصویر و طراحی با رابط کاربری موبایل آسان طراحی شده است ، معرفی کرد. Adobe Lightroom همچنین به دلیل ویرایش عکس با کیفیت بالا و پیشرفت های قدرتمند ویرایش هوش مصنوعی در Mac ، iPhone و iPad به عنوان بخشی از جوایز App Store به عنوان بخشی از جوایز App Store شناخته شد.
سرمایه گذاری اپل در توسعه دهندگان
اپل در ابزارها و قابلیت هایی سرمایه گذاری می کند که توزیع برنامه ها و بازی های خود را برای توسعه دهندگان آسان می کند ، توسط کاربران در سراسر جهان کشف می شود و مشاغل موفق را رشد می دهد. به عنوان مثال ، سیستم تجارت فروشگاه App از توسعه دهندگان با بیش از 40 ارز محلی پشتیبانی می کند و در تقریباً 200 منطقه ، مالیات بدون یکپارچه را فراهم می کند ، در حالی که توسعه دهندگان را قادر می سازد قیمت ها را تعیین کنند ، اشتراک ها و موارد دیگر را مدیریت کنند.
توسعه دهندگان همچنین از مجموعه ای از ابزارها و فناوری ها – از جمله خدمات برای توسعه و تست برنامه های خود از طریق XCode و TestFlight ، نظارت بر عملکرد برنامه و معیارها از طریق تجزیه و تحلیل برنامه ، و بهبود عملکرد با ابزارهایی مانند بهینه سازی صفحه محصول – به همراه فرصت ها و منابع برای تبلیغ برنامه خود بهره مند می شوند. در عین حال ، سیستم پرداخت یکپارچه اپل به محافظت از کاربران در برابر کلاهبرداری و سوءاستفاده کمک می کند. در پنج سال گذشته ، فروشگاه App با جلوگیری از بیش از 9 میلیارد دلار معاملات کلاهبرداری از کاربران محافظت کرده است.
اپل همچنین به توسعه دهندگان انواع برنامه های آنلاین و حضوری برای توانمندسازی آنها برای بالا بردن برنامه های خود ، از جمله ملاقات با جلسات اپل ، قرار ملاقات ها و آزمایشگاه ها و دسترسی 24/7 به پشتیبانی اپل از طریق تلفن و ایمیل به نه زبان ارائه می دهد. مراکز توسعه دهنده اپل در ایالات متحده ، چین ، هند و سنگاپور در سال گذشته میزبان ده ها هزار توسعه دهنده بوده است. این مراکز به عنوان خانه فعالیت های سال فعالیت می کنند و محیط های حمایتی را برای تیم ها فراهم می کنند تا برنامه های خود را از طریق بیش از 250،000 API از جمله بخشی از چارچوب هایی مانند HealthKit ، Metal ، Core ML ، MapKit و Swiftui بهبود بخشند.
از طریق یک برنامه درسی کامل و رایگان برای توسعه دهندگان حرفه ای آینده ، آکادمی های توسعه دهنده اپل در برزیل ، اندونزی ، ایتالیا ، عربستان سعودی ، کره جنوبی و ایالات متحده به دانشجویان کمک می کنند تا مهارت های اساسی را در برنامه نویسی ، هوش مصنوعی ، طراحی و بازاریابی ایجاد کنند. به طور جداگانه ، بیش از 20 برنامه بنیاد اپل از طریق دوره های فشرده چهار هفته ای که در سراسر 18 آکادمی توسعه دهنده اپل در سراسر جهان وجود دارد ، دانش آموزان در تمام سطوح را با اصول توسعه برنامه فراهم می کند.
منابعی مانند Pathways و انجمن های توسعه دهنده Apple برای اتصال بهتر توسعه دهندگان در جامعه و کمک به آنها به راحتی به ابزارها ، مستندات و فیلم ها کمک می کنند تا بهترین محصولات خود را در سیستم عامل های اپل ایجاد کنند. توسعه دهندگان می توانند بازخورد ، درخواست پیشرفت را به اشتراک بگذارند ، یا اشکالات را در هر زمان با برنامه دستیار بازخورد یا در وب گزارش دهند.
هفته آینده در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی اپل ، توسعه دهندگان از هر قسمت از کره زمین به بیش از 100 جلسه فنی دسترسی رایگان خواهند داشت و با کارشناسان اپل در اعماق جدیدترین فناوری ها و چارچوب ها قرار می گیرند. توسعه دهندگان همچنین می توانند به راهنما و مستنداتی دسترسی پیدا کنند که می تواند به آنها کمک کند تا از طریق بزرگترین اطلاعیه های کنفرانس به آنها راه یابند و با کنفرانس در سراسر وب سایت توسعه دهنده اپل ، برنامه ، کانال YouTube و توسعه دهنده اپل WeChat به روز بمانند. اعضای برنامه توسعه دهنده اپل و اعضای برنامه شرکت سازنده اپل نیز فرصتی برای ارتباط مستقیم با کارشناسان اپل از طریق آزمایشگاه های گروهی آنلاین و قرار ملاقات های آزمایشگاهی یک به یک دارند.
مخاطبین را فشار دهید
صفحه نمایش اپل رسانه ای