بیکن ادامه میدهد: «فوتبال مانند بسیاری از ورزشها، قبیلهای است و مردم عاشقانه به باشگاه محلی خود یا باشگاهی که در آن بزرگ شدهاند، علاقه دارند. و در گذشته، واقعاً هرگز چنین پلتفرم یا شریکی وجود نداشت که محتوای ویژگی ها و نکات برجسته قانع کننده به این روش در دسترس باشد. بنابراین افراد بسیار باهوشی در پشت صحنه وجود دارند که به آنها فرصت داده شده است تا محتوای شگفت انگیزی را ایجاد کنند که مختص هر یک از باشگاه هایشان است.
خط کمک رسانه اپل
ویژگی
پشت صحنه :br(s):scenes Season Pass MLS: جشن گرفتن از مناظر و صداهای Matchday
دانست می گوید: «ما همیشه مجبور بوده ایم برای مرتبط بودن بجنگیم. ما مجبور شدیم با روایت «هی، این فقط فوتبال است» مبارزه کنیم. به نظر می رسد اکنون تقریباً در فضایی هستیم که در سطح خودمان عمل می کنیم – جایی که مردم شروع به توجه می کنند، و این فقط کیفیت احساس شما در زمین نیست. این کیفیت فراگیر کل تجربه است.»
سیب
کایلین کایل، یکی از مجریان تیم می گوید: «ما تیمی از مردم داریم که واقعاً عاشق فوتبال هستند و علاقه زیادی به رشد این بازی در سطح جهانی دارند. MLS 360. «هیچ وقت نمایشی شبیه به شلاق وجود نداشته است MLS 360; شما به معنای واقعی کلمه می توانید 14 بازی را در یک زمان تنظیم کنید و تمام اهداف و تمام اقدامات را به دست آورید. و طرفداران بهترین بخش بوده اند: آنها بازخورد خود را به اشتراک می گذارند و به ما کمک می کنند تا نمایش را هر هفته بهتر کنیم. این سریع و آموزنده است – کمتر «تک شو» و بیشتر «بیایید به عمل برسیم» – که آن را برای طرفداران و ما بسیار سرگرم کننده می کند.»
پس از 96 دقیقه بی وقفه و هیجان انگیز که LAFC گل چهارم را به ثمر رساند، در حالی که LAFC جشن گرفته بود و غرش استادیوم ادامه داشت، باشگاه ها خداحافظی کردند. برای هواداران حاضر و همچنین آنهایی که در خانه بودند، انرژی ورزشگاه برقی بود. و در Season Pass MLS، بینندگان با یک مراسم آخر پس از بازی پاداش دریافت کردند: تیموتی تیلمن، هافبک LAFC، 3252 را در یک شعار فراخوان و پاسخ به نشانه پیروزی آنها بلند کرد. برای تهیهکنندگانی که مسابقه را پخش میکنند، موضوع این است: ایجاد تجربهای که باعث واکنش میشود.
سام سیترون
ادی آمووا، یکی از اعضای گروه حامیان Black Army 1850 در 3252، می گوید: «ما نه تنها به موفقیت تیم در زمین، بلکه به فرهنگ و جامعه باشگاه علاقه داریم. ما همیشه با صدای بلند ما همیشه انرژی و اشتیاق خود را می دهیم. همه ما فقط هوادارانی هستیم که تصمیم گرفته ایم بیشتر از خودمان بدهیم زیرا این باشگاه نماینده ما است. آنچه در 3252 می بینید همان چیزی است که در لس آنجلس می بینید: فرهنگ های مختلف، ایده آل های مختلف و شیوه های مختلف زندگی.
از ساحل به ساحل، این چیزی است که Fandom MLS به نظر می رسد. خواه آتلانتا اف سی و گروه حامی آن Faction به جمع 32000 هوادار ملحق شوند تا ببینند که یک سنبله طلایی 6 فوتی از روی سکوی راه آهن موقت کوبیده می شود، یا ارتش تیمبرز در حالی که تیمبر جوی اره برقی خود را از روی یک اره برقی برش می دهد تشویق می کند. پس از هر گل خانگی، یا احیای مجدد یک شهر فوتبال با سنت لوئیس سیتی SC که استادیوم جدید ساخته شده CITYPARK را جشن می گیرد، لژیونی از طرفداران به سرعت در حال رشد در سرتاسر آمریکای شمالی غرور باشگاه و جامعه خود را به نمایش گذاشته اند.
مکس بریتوس و برایان دانست، گویندههای پخش کننده، دهههاست که مسابقات MLS را برگزار میکنند، و این زوج از اینکه ببینند چگونه MLS Season Pass لیگ را در سطح جهانی به جلو میبرد، بهویژه در آستانه جام جهانی 2026، که میزبانی خواهد شد، هیجانزده هستند. به طور مشترک توسط ایالات متحده، مکزیک و کانادا.
ست بیکن، معاون اجرایی رسانه MLS میگوید: «این واقعاً داستان لیگ برتر فوتبال بوده است – رشد باورنکردنی در همه زمینهها، از جمله فرهنگ هواداران. “یکی از چیزهایی که ما به آن افتخار می کنیم این است که فرصتی برای فرهنگ هواداران پرشور فوتبال فراهم کنیم که به ما کمک کرده تا به یک کشور فوتبال تبدیل شویم.”
سیب
برنادت سیمپائو
در این فصل، با معرفی MLS Season Pass در برنامه Apple TV، طرفداران اکنون می توانند هر هفته همان انرژی ورزشگاه را در خانه احساس کنند و 29 باشگاه لیگ را مستقیماً از روی کاناپه خود دنبال کنند. و برای اولین بار در تاریخ MLS، هر باشگاه پلتفرم مخصوص به خود را برای تولید برنامههای عمیق و غنی قبل و بعد از بازی در اتاقهای باشگاه اختصاصی در Season Pass دارد.
مخاطبین را فشار دهید
بیکن می افزاید: “ارائه بسیار متفاوت از آنچه در گذشته دیده ایم است.” این یک گام شگفتانگیز در جهت درست تکرار ظاهر و احساسی است که در یک استادیوم میبینید، و ما بهترین افراد در کلاس خود را داریم که روی ایجاد این تجربه عالی برای هوادارانمان تمرکز کردهاند.»
در یک بعد از ظهر پرشور یکشنبه در ماه مارس، زمین تازه آبیاری شده در استادیوم BMO در لس آنجلس می درخشد، یک لایه رنگ تازه که مرزهای آن را مشخص می کند. در حالی که تیمی متشکل از دهها تهیهکننده، پخشکننده و کادر فنی آماده شروع مسابقه بین مدافع عنوان قهرمانی MLS باشگاه فوتبال لسآنجلس (LAFC) و انقلاب نیوانگلند هستند، صدای طبل در لین درخت کریسمس درست بیرون استادیوم به گوش میرسد.
روزهای خاموشی پخش و زمان شروع غیرقابل پیش بینی و روزهای مسابقه گذشته است. MLS Season Pass توسط اپل و MLS ایجاد شد تا به ایجاد تجربهای ثابت برای هواداران برای تماشای باشگاههای مورد علاقهشان کمک کند. این سرویس جدید ویدیوهای با کیفیت 1080p، زوایای دوربین که بینندگان را درست در میانه صحنه قرار می دهد، پوشش قبل و بعد از بازی برای هر مسابقه و MLS 360 نمایش شلاقی که هر هفته بهترین نکات برجسته را از روز مسابقه در سراسر لیگ برای هواداران به ارمغان می آورد.