امروزه انجام عملیات و کار حسابداری و مدیریت شرکتهای بزرگ و کوچک همگی با استفاده از نرم افزارهای مختلف و متناسب با نوع محیط کاری انجام میگیرد. برای همین تمام شرکتهای تولیدی، تجاری، فروش، بانکها و همه و همه به دنبال تهیه و خرید بهترین نرم افزار کاربردی و جامع با توجه به نیاز خود هستند. البته همه میدانیم که بازار رقابت در همه گروههای تولیدی هميشه وجود داشته و دارد.
نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام نرم افزار ERP ایرانی «پگاه سیستم»-نرم افزار CRM
همچنین با ورود اطلاعات مرتبط با فرصت های فروشی که در قبال هر مشتری وجود دارد یک پیش بینی نسبتا دقیق از فروش های در دست سازمان برنامه crm خود خواهید داشت. هدف از خرید نرم افزار CRM مدیریت درخواست ها و پاسخگویی به نیازهای مشتریان است. یک نرم افزار سی آر ام موفق، به کسب و کار شما از دید مشتری نگاه میکند. در نرم افزار مدیریت مشتریان، نگاه از دید مشتری باعث مشاهده دقیق تر کاستی ها و فرصت های موجود در کسب و کار خواهد شد. کاهش هزینه ارتباط با مشتری و سنجش دقیق سودآوری به تفکیک هر مشتری، از مزیتهای استفاده از نرم افزار CRM آرین سیستم بوده است.
- در این شرایط یک نرم افزار crm میتواند تمام چالشها را برطرف کرده و به رشد و پیشرفت شما کمک کند.
- طبیعتا این تعامل باکیفیت در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی برای شما به ارمغان خواهد میآورد و راندمان کار و میزان فروش سازمان شما را متحول میکند.
- این نرم افزار با کمک پشتیبانی چند کاناله، امکان برقراری ارتباط با مشتریان را از طریق چت، ایمیل، تماس تلفنی و رسانههای اجتماعی فراهم میکند و به عنوان بهترین نرم افزار crm برای بسیاری از کاربران به شمار میرود.
- در مقاله مجزایی در سایت تحت عنوان – گردش کار اتوماتیک راهگشای شما در ارتباط با مشتریان – به این موضوع پرداخته ام.
نرم افزار crm در کنار کمک به کسب و کار و تسهیل ارتباط با مشتری، تمامی دادههای مربوط به مشتریان را جمعآوری و ثبت میکند. با استفاده از این نرم افزار میتوان تا حد زیادی در وقت و انرژی صرفهجویی کرد و در درازمدت فعالیتهای سازمان را توسعه داد. نرم افزار crm یک نرم افزار کاربردی برای مدیریت ارتباط با مشتریان است. با استفاده از این نرم افزار میتوان تعامل راحتتر و بهتری با مشتری داشت و کارها را بهتر و در مدت زمان کمتری مدیریت کرد. نرم افزار crm را میتوان یکی از اصلیترین نرم افزارها در انجام کارهای مدیریتی دانست؛ به طوری که تمامی مدیران داشتن یک نرم افزار crm را از ضروریات فعالیتهای حرفهای خود میدانند.
فضای کاربری مناسب برای هر فرد
دادههای سازماندهی شده و ارائه شده توسط یک پلت فرم CRM منجر به درک بهتر مشتریان میشود. استفاده از این نرم افزار منجر به پیامرسانی و دسترسی بهتر میشود، که بسیاری از آنها را میتوان با اتوماسیون انجام داد، که به شما کمک میکند خدمات بهتر و کارآمدتری به مشتریان ارائه دهید. علاوه بر این، تیمهای شما میتوانند راحتتر با هم همکاری کنند و اشتباهات و خطاها را کاهش دهند. به نظرم نرم افزار طلوع بیشتر برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی که نیاز به سفارشی سازی و توسعه ندارند مناسب است. به نظرم پیام گستر برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ که مشکل مالی ندارند و امکانات موجود این نرم افزار نیازهایشان را بخوبی مرتفع می سازد، می تواند گزینه خوبی باشد.
با استفاده از این ابزار می توانید ارجاعات، پیگیری و کاربرد منابع برای رسیدن به اهداف مشخص پروژه در یک دوره زمانی خاص را مدیریت کنید.مدیریت پروژه شامل گانت چارت، فازبندی پروژه، تعریف و ارجاع وظایف و… می باشد. وقتی فروش ویژه دارم یا محصول جدیدی به دستم رسید می خواهم به طور خودکار مشتری هایم متوجه شوند. می خواهم برای صدور فاکتور به هرخریدار (خریدار عمده، خرده فروش یا مشتری اولیه)، از قیمتهای جداگانه استفاده کنم و چندین دفترچه قیمت داشته باشم. نمی خواهم زمان کارمندانم هدر رود و همچنین رضایت مشتریانم سر این موضوع به خطر بیفتد. هر موقع تیکت جدید در سیستم داخلی یا پرتال مشتری ثبت شد مسئول پشتیبانی مطلع شود.
گام به گام فرآیند ها را مدیریت کنید …