Apple Diagnostics for Self Service Repair – ابزار نرم افزاری که کاربران را قادر به عیب یابی مشکلات می کند – اکنون در 32 کشور اروپایی از جمله بریتانیا، فرانسه، آلمان و هلند در دسترس است. Diagnostics که در دسامبر 2023 در ایالات متحده راه اندازی شد، به کاربران این توانایی را می دهد که ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل و ارائه دهندگان مستقل تعمیرات بتوانند محصولات را برای عملکرد و عملکرد بهینه قطعات آزمایش کنند و به شناسایی قطعاتی که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند کمک می کند. با این گسترش، Apple Diagnostics for Self Service Repair اکنون از مدلهای iPhone، Mac و Studio Display در 33 کشور و 24 زبان پشتیبانی میکند.
مشتریان میتوانند به Apple Diagnostics دسترسی پیدا کنند تا بهتر بفهمند که آیا محصولشان به تعمیر نیاز دارد یا خیر. آنها می توانند جلسه را روی محصول دوم شروع کنند و وضعیت و عملکرد دستگاهی را که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد بررسی کنند. پس از شروع جلسه و پیروی از اعلان های روی صفحه، مشتریان متوجه خواهند شد که آیا محصولات آنها نیاز به تعمیر دارد و کدام قطعات باید تعویض شوند.
Self Service Repair که در آوریل 2022 راهاندازی شد، به هر کسی که تجربه مرتبط در تعمیر دستگاههای الکترونیکی را داشته باشد، به کتابچههای راهنما، قطعات اصلی اپل و ابزارهای مورد استفاده در فروشگاههای اپل و ارائهدهندگان خدمات مجاز اپل دسترسی پیدا میکند. Self Service Repair از 42 محصول اپل پشتیبانی می کند و اکنون شامل مدل های مک بوک ایر مجهز به M3 می شود. در سال آینده، کانادا سی و چهارمین کشوری خواهد بود که اپل در آن تعمیر سلف سرویس ارائه می دهد.