6 دسامبر 2022
تعمیر سلف سرویس بخشی از تلاش های اپل برای گسترش بیشتر دسترسی به تعمیرات و افزایش قابلیت تعمیر محصولات در طول زمان است. برای اکثریت قریب به اتفاق مشتریانی که تجربه تعمیر دستگاه های الکترونیکی را ندارند، مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای با تکنسین های خبره که از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند، مطمئن ترین و مطمئن ترین راه برای تعمیر است.
ابزارهای اپل در دسترس مشتریان در فروشگاه تعمیرات سلف سرویس، سفارشی طراحی شده اند تا به ارائه بهترین تعمیرات برای محصولات اپل کمک کنند، و به گونه ای طراحی شده اند که در برابر سختی های عملیات تعمیر حرفه ای با حجم بالا مقاومت کنند، جایی که ایمنی و قابلیت اطمینان بالاترین اولویت را دارند. ابزارهای باکیفیت ارائه شده از طریق Self Service Repair شامل درایورهای گشتاور، سینی های تعمیر، پرس نمایشگر و باتری و موارد دیگر می باشد.
مشتریان در بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، سوئد و بریتانیا می توانند قطعات و ابزار اصلی اپل را خریداری کنند.
اپل تعمیر سلف سرویس را در اروپا راه اندازی کرد
اپل کیت های اجاره ابزار را با قیمت 49 دلار ارائه می دهد، به طوری که مشتریانی که نمی خواهند ابزارهایی را برای یک تعمیر خریداری کنند، همچنان به این ابزار تعمیر حرفه ای دسترسی داشته باشند. کیت های اجاره یک هفته ای به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می شود.
هر قطعه اصلی اپل برای هر محصول طراحی و مهندسی شده است و برای اطمینان از بالاترین کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان، آزمایشات گسترده ای را پشت سر می گذارد. قطعات مشابه قطعاتی هستند – با همان قیمت – که در شبکه ارائه دهندگان تعمیرات مجاز اپل موجود است. مشتریان می توانند قطعات جایگزین شده را برای بازسازی و بازیافت به اپل بازگردانند و در بسیاری از موارد با انجام این کار از خرید خود اعتبار دریافت می کنند.
مت ولز
جف ویلیامز، مدیر عامل اپل گفت: «ما معتقدیم بهترین فناوری برای مشتریان ما و برای کره زمین، فناوری ماندگار است، به همین دلیل است که محصولات خود را به گونهای طراحی میکنیم که بادوام باشند و به ندرت نیاز به تعمیر و نگهداری یا تعمیر داشته باشند. اما هنگامی که تعمیر مورد نیاز است، ما می خواهیم مشتریان گزینه های زیادی برای تعمیر ایمن، قابل اعتماد و مطمئن داشته باشند. به همین دلیل است که ما برای راهاندازی Self Service Repair در اروپا هیجانزده هستیم و به مشتریان خود دسترسی مستقیم به قطعات، ابزار و دفترچههای اصلی اپل میدهیم.»
در طول سه سال گذشته، اپل تعداد مکانهای خدماتی را با دسترسی به قطعات، ابزارها و آموزشهای اصلی اپل، از جمله بیش از 4000 ارائهدهنده تعمیرات مستقل، تقریباً دو برابر کرده است. شبکه جهانی بیش از 5000 ارائه دهنده خدمات مجاز اپل از بیش از 100000 تکنسین فعال پشتیبانی می کند. در نتیجه، هشت مشتری از هر 10 مشتری اپل در عرض 30 دقیقه در یک ارائه دهنده خدمات مجاز در سراسر اروپا قرار می گیرند.
اپل امروز اعلام کرد که Self Service Repair اکنون در هشت کشور اروپایی در دسترس است و دفترچه راهنمای تعمیرات و قطعات و ابزار اصلی اپل را از طریق Apple ارائه می کند. تعمیرگاه سلف سرویس. مشتریانی که می خواهند تعمیرات خود را تکمیل کنند، می توانند بسیاری از رایج ترین تعمیرات را برای سری آیفون 12 و آیفون 13 و نوت بوک های مک با سیلیکون اپل انجام دهند.
(408) 974-2042
نیک لیهی
(408) 862-5012
فروشگاه تعمیرات سلف سرویس دسترسی به بیش از 200 قطعه و ابزار مجزا و همچنین دفترچه راهنمای تعمیر را فراهم می کند. این برنامه به مشتریانی که با پیچیدگیهای تعمیر دستگاههای الکترونیکی تجربه دارند، این فرصت را میدهد تا با استفاده از دفترچههای راهنما، قطعات و ابزارهای مشابه مکانهای فروشگاه اپل و ارائهدهندگان خدمات مجاز اپل، تعمیرات خود را تکمیل کنند.
nleahy@apple.com
سیب
سیب
به روز رسانی
media.help@apple.com