mattwells@apple.com
جف ویلیامز، مدیر عامل اپل گفت: «ما معتقدیم بهترین فناوری برای مشتریان ما و برای کره زمین، فناوری ماندگار است، به همین دلیل است که محصولات خود را به گونهای طراحی میکنیم که بادوام باشند و به ندرت نیاز به تعمیر و نگهداری یا تعمیر داشته باشند. اما هنگامی که تعمیر مورد نیاز است، ما می خواهیم مشتریان گزینه های زیادی برای تعمیر ایمن، قابل اعتماد و مطمئن داشته باشند. به همین دلیل است که ما برای راهاندازی Self Service Repair در اروپا هیجانزده هستیم و به مشتریان خود دسترسی مستقیم به قطعات، ابزار و دفترچههای اصلی اپل میدهیم.»
به روز رسانی
nleahy@apple.com
مخاطبین را فشار دهید
media.help@apple.com
اپل امروز اعلام کرد که Self Service Repair اکنون در هشت کشور اروپایی در دسترس است و دفترچه راهنمای تعمیرات و قطعات و ابزار اصلی اپل را از طریق Apple ارائه می کند. تعمیرگاه سلف سرویس. مشتریانی که می خواهند تعمیرات خود را تکمیل کنند، می توانند بسیاری از رایج ترین تعمیرات را برای سری آیفون 12 و آیفون 13 و نوت بوک های مک با سیلیکون اپل انجام دهند.
اپل کیت های اجاره ابزار را با قیمت 49 دلار ارائه می دهد، به طوری که مشتریانی که نمی خواهند ابزارهایی را برای یک تعمیر خریداری کنند، همچنان به این ابزار تعمیر حرفه ای دسترسی داشته باشند. کیت های اجاره یک هفته ای به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می شود.
اپل تعمیر سلف سرویس را در اروپا راه اندازی کرد
در طول سه سال گذشته، اپل تعداد مکانهای خدماتی را با دسترسی به قطعات، ابزارها و آموزشهای اصلی اپل، از جمله بیش از 4000 ارائهدهنده تعمیرات مستقل، تقریباً دو برابر کرده است. شبکه جهانی بیش از 5000 ارائه دهنده خدمات مجاز اپل از بیش از 100000 تکنسین فعال پشتیبانی می کند. در نتیجه، هشت مشتری از هر 10 مشتری اپل در عرض 30 دقیقه در یک ارائه دهنده خدمات مجاز در سراسر اروپا قرار می گیرند.
خط کمک رسانه اپل
تعمیر سلف سرویس بخشی از تلاش های اپل برای گسترش بیشتر دسترسی به تعمیرات و افزایش قابلیت تعمیر محصولات در طول زمان است. برای اکثریت قریب به اتفاق مشتریانی که تجربه تعمیر دستگاه های الکترونیکی را ندارند، مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای با تکنسین های خبره که از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند، مطمئن ترین و مطمئن ترین راه برای تعمیر است.