سیب
همانطور که شرکت توسعه می یابد، عملیات روزانه آن توسط Mac mini با استودیو نمایشگر و مک بوک پرو پشتیبانی می شود.
ag_hayes@apple.com
ja_schechter@apple.com
کیدرا میگوید: «هدف این است که اطمینان حاصل کنیم مردم میدانند که میتوانند از کارتهای مکان ما در Apple Maps نه تنها بهعنوان راهی برای رسیدن به کسبوکار ما از طریق ناوبری، بلکه برای سفارش غذای خود و تکمیل پرداخت مستقیم از برنامه Maps استفاده کنند. – مهم است زیرا این شرکت به توسعه بیشتر در خارج از منطقه خلیج، کالیفرنیا و حتی کشور چشم دوخته است.
طرح های پر جنب و جوش بهار به زندگی با iPad و Apple Pencil
آیپد با Square در ابتدا بهعنوان صندوقفروشی اصلی فروشگاه عمل میکرد و امروز، برای سریعتر کردن فرآیند پرداخت، کارمندان میتوانند از آن استفاده کنند. برای پرداخت در آیفون ضربه بزنید با برنامه Square Point of Sale برای تکمیل فروش از هر نقطه از فروشگاه فقط با استفاده از آیفون، بدون سخت افزار اضافی. این انعطاف پذیری جدید به ویژه از اواسط ماه مارس تا روز شکرگزاری، که به عنوان فصل اوج عروسی شناخته می شود، حیاتی است.
مخاطبین را فشار دهید
26 آوریل 2023
j_reeves@apple.com
سیب
ایوان کیدرا و گیل پایومو با ناوگان خود متشکل از چهار کامیون غذا و سه رستوران آجری در سراسر منطقه خلیج سانفرانسیسکو در تلاش هستند: سیسیگ – یک غذای اصلی تند خیابانی در فیلیپین که از گوشت چرخ کرده خوک درست شده است – را به این منطقه بیاورند. توده هایی به شکل بوریتو، تاکو، ناچو و سیب زمینی سرخ شده.
جولیا شچتر
بوئزو درباره برند لباس خیابانی که به طور رسمی در سال 2015 راه اندازی کردند، توضیح می دهد: “ما می خواستیم داستان خود را بگوییم.” با بچه های مهاجر، نمایندگی و توانمندسازی ارزش های ما هستند. ما عمیقتر به شخصیت خود میرویم و به والدین خود به خاطر تمام کارهایی که برای ما انجام دادند، ادای احترام میکنیم.»
کیدرا میگوید: «ما به اندازه کافی خوش شانس بودهایم که در طول سالها روابط بسیار خوبی با شرکای تجاری اپل در فروشگاههای مختلف داشتهایم. «این بیشتر شبیه یک شراکت است تا اینکه ما وارد یک فروشگاه شویم. ما یک شخص مستقیم داریم که می توانیم در مورد فناوری جدید با او صحبت کنیم. داشتن کسی که بتوانیم نزد او برویم و در مورد تجربههای دست اول با او صحبت کنیم، مهم است، و همچنین داشتن کسی که در مورد چیزهایی که نمیبینیم به ما بگوید.»
مشتریان با Tap to Pay در آیفون اول می شوند
سالرنو میگوید: «سه ماه بعد، ما فروشگاه خود را با لباسهای عروس، کت و شلوار، لباس مجلسی، و لباس ساقدوشها باز کردیم. در عرض شش ماه، این زوج آنقدر تجارت کردند که از ویترین اصلی خود بیشتر شده بودند. آنها کارکنان خود را که اکنون شامل دختران داریا و دینا می شود، گسترش دادند و بر ارائه خدمات سفارشی تمرکز کردند که باعث شده مشتریان برای تمام نیازهای لباس رسمی خود به آنجا برگردند.
آلیسا هیز
کارآفرینان کسبوکارهای کوچک از آغاز ایده کسبوکار خلاقانه تا مراحل برنامهریزی، افتتاح بزرگ و متعاقب آن رشد و گسترش، هر روز از قدرت سختافزار، نرمافزار و خدمات اپل برای مدیریت عملیات خود و ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده میکنند.
کسب و کار موبایلی با Apple Business Essentials ریشه می گیرد
اما این تجارت در سال 2013 بسیار ساده تر شروع شد، زمانی که زوج متاهل فرانکو سالرنو و وندی ایانیری-سالرنو در راه بازگشت به خانه از عروسی در مکزیک، نقشه ای را در پشت یک دستمال کشیدند. در آن زمان، گزینه های محلی برای لباس های رسمی در زادگاهشان، حومه ای در شمال فیلادلفیا، محدود بود.
توده ها آمدند و بلعیدند و تجارت از آنجا رشد کرد. کیدرا توضیح میدهد: «زمانی که کارمان را شروع کردیم، یک کامیون مواد غذایی بودن بسیار سخت بود. «به غیر از آیفون، چیز زیادی برای پشتیبانی از مشاغل تلفن همراه وجود نداشت. و سپس آی پد اصلی درست بعد از آن آمد. من فکر می کنم iPad واقعاً چیزی بود که به ما اجازه داد به عنوان یک تجارت تلفن همراه رشد کنیم. زمان آن بسیار عالی بود، زیرا ما میتوانستیم بدون اتکا به پول نقد، در حال حرکت پرداخت کنیم.»
در زیر، درباره جرقهای که بنیانگذاران هر کسبوکاری را در مسیر کارآفرینی سوق داد، محصولات و خدمات اپل که برای گسترش فعالیتهای خود استفاده کردهاند، و نقاط عطفی که آنها را به کسبوکارهای کوچک پررونق امروزی شکل داده است، بیشتر بدانید.
با گسترش عملیات، داشتن فناوری مناسب کلیدی بود. درخواستهای زمانبندی کارمندان اکنون با استفاده از برنامه Square Payroll در آیفون ارسال و تأیید میشوند و تیم از برنامه LiveHelpNow برای iPhone و Mac برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریانی که به تلفن ثابت فروشگاه پیامک میدهند، استفاده میکند. سالرنو مرتباً به Apple Business Connect وارد میشود تا کارت مکان عروس و لباس عروس داریانا را با عکسهای تازه بهروزرسانی کند و از ویژگی Showcase در Business Connect برای تبلیغ رویدادهای آینده استفاده میکند.
این تیم همچنین از Apple Business Connect استفاده میکند – ابزار رایگانی که به مشاغل در هر اندازهای اجازه میدهد تا نحوه نمایش اطلاعات خود را در برنامههای اپل سفارشی کنند – تا مشتریان را در مکانهای مختلف خود بهروز نگه دارد.
بوئزو و دنیس که در ابتدا فقط به یک آیفون و مکبوک پرو یکی از دوستانشان مسلح بودند، بچههای مهاجر را با بازسازی و بازیافت قطعات قدیمی که از فروشگاههای دستفروشی محلی تهیه میشدند و از دوستان خود برای خدمت به عنوان مدلها، کارگردانان و عکاسان این برند نوپا استفاده کردند. و از آنجا، با استفاده از Apple Pencil و iPad (نسل دهم)، آنها خطی از قطعات رنگارنگ را با پیامهای مبتنی بر جامعه طراحی و راهاندازی کردند که اکنون به آن معروف هستند.
کارمندان Señor Sisig از دستگاههای Apple برای پیگیری موجودی، نظارت بر فروش و برقراری ارتباط بین فروشگاهها استفاده میکنند و اخیراً Apple Business Essentials را برای رفع نیازهای رو به رشد فناوری اطلاعات خود اتخاذ کردهاند. این سرویس که سال گذشته راه اندازی شد، به طور یکپارچه مدیریت دستگاه، پشتیبانی 24 ساعته اپل و فضای ذخیره سازی iCloud را در یک اشتراک برای مشاغل کوچک گرد هم می آورد.
در یک بعد از ظهر معمولی آخر هفته، ویترین فروشگاه عظیم 3500 فوت مربعی که Darianna Bridal & Tuxedo اکنون آن را خانه می نامد، با انرژی و گرما طنین انداز می شود، زیرا مشتریان در راهروهای فروشگاه در جستجوی ظاهری عالی برای روز بزرگ خود هستند.
دنیس می گوید: «باز کردن قفل واقعی من این بود که بتوانم از محیط اطرافم الهام بگیرم و آنها را با iPad در Adobe ترسیم یا متحرک کنم. “این به فرآیند خلاقیت سهولت و جریان خاصی می بخشد – این یک تغییر دهنده بازی است.”
این یک برد برای مشتری و یک برد برای Darianna Bridal & Tuxedo است. برای کارآفرینانی مانند سالرنو، اکوسیستم اپل این قدرت را دارد که به راهاندازی یک کسبوکار کوچک برای سالهای آینده کمک کند.
ویژگی
برای جشن گرفتن هفته ملی کسب و کار کوچک (30 آوریل تا 6 مه)، مکانهای فروشگاه اپل را انتخاب کنید شهر نیویورک، ایالت واشنگتن، و شیکاگو جلسات امروز اپل با عنوان «کسب و کار خود را با اپل رشد دهید» میزبانی خواهد کرد. این جلسات رایگان، تخصص کسبوکارهای کوچک را در مورد نحوه سفارشیسازی حضورشان در برنامههای Apple با Apple Business Connect، پذیرش پرداختها با Tap to Pay در iPhone، و دریافت پشتیبانی و مدیریت دستگاهها با Apple Business Essentials ارائه میدهد. کسب و کارها نیز می توانند ثبت نام برای یک جلسه مجازی که برای 14 ژوئن برنامه ریزی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای کسب و کار کوچک اپل، مراجعه کنید apple.com/business/small-business.
در لس آنجلس، برند لباس خیابانی Kids of Immigrants از iPad و Apple Pencil برای زنده کردن قطعات رنگارنگ خود و Mac برای ارائه آنها به جهان استفاده می کند. در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، Señor Sisig، که در اصل یک تجارت کوچک کامیون مواد غذایی بود که توسط iPad پشتیبانی میشد، با استفاده از Apple Business Essentials و ناوگانی از دستگاههای اپل، به یک پدیده غذاهای خیابانی محلی فیلیپینی گسترش یافته است. و در حومه فیلادلفیا، Darianna Bridal & Tuxedo استفاده می کند برای پرداخت در آیفون ضربه بزنید برای سرعت بخشیدن به روند پرداخت خود و راضی نگه داشتن مشتریان، و Apple Business Connect برای مدیریت حضور خود در سراسر اکوسیستم اپل.
کریستین گری، مدیر عملیات شرکت میگوید: «مک مینی و استودیو دیسپلی در دو حوزه مجزا از کسبوکارمان به ما خدمت میکنند: محصول و طراحی، و تدارکات و تحقق». به لطف فناوری و پیشرفت هایی که اپل به طور مداوم از طریق درک مشتریان خود انجام می دهد، ما دائماً میانبرهای جالبی را پیدا می کنیم که به ما کمک می کند کارآمدتر باشیم و همه چیز را وارد کنیم.
سالرنو توضیح میدهد: «در شلوغترین ماههای ما، فروشگاه آنقدر شلوغ میشود که اغلب در صفهایی از مردم منتظر خدمات رسانی یا پرداخت هزینه هستند. “در گذشته، مشتریان از انتظار ناامید می شدند. برخی حتی می رفتند. اکنون با Tap to Pay در iPhone، میتوانیم در فروشگاه قدم بزنیم و مشتریان را بررسی کنیم، و احتمال اینکه کسی را قبل از اینکه بتوانیم به آنها خدمت کنیم، از آنجا خارج میشود، کاهش مییابد.”
زندگی در Pico-Union در قلب لس آنجلس محرکی بود که دانیل بوزو و وله دنیس برای زنده کردن بچههای مهاجر نیاز داشتند. این زوج چندین سال در حال نشخوار پروژهای خلاقانه بودند که به ریشههای خانوادههای مهاجر احترام میگذارد – پدر و مادر دنیس اهل لیبریا هستند، در حالی که بوئزو اهل هندوراس هستند – و در محلهای پر جنب و جوش و شلوغ، که پیوندی تاریخی است، هیچ کمبودی برای الهام یافتند. جوامع مهاجر شهر
اپل به کسب و کارهای کوچک قدرت می دهد تا رشد کنند و به مشتریان خود خدمت کنند
این زوج کسبوکار خود را با نام Señor Sisig از یک کامیون در سال 2010 راهاندازی کردند. کیدرا میگوید: «در آن زمان، ما واقعاً احساس میکردیم که sisig میتواند غذای نمادین فیلیپین باشد که در سراسر جهان پخش میشود. اما ما مجبور شدیم آن را در چیزی قرار دهیم که مردم با آن احساس راحتی کنند و از آن مرعوب نشوند. امید این است که سیسیگ درست مانند رول کالیفرنیا یا بوریتو باشد، جایی که مهر و موم همه چیز را می شکند.
سیب
جسیکا ریوز
بنیانگذاران Kids of Immigrants، Señor Sisig، و Darianna Bridal & Tuxedo به اشتراک می گذارند که چگونه از اکوسیستم اپل برای رشد شرکت خود در طول سال ها استفاده کرده اند.