توده ها آمدند و بلعیدند و تجارت از آنجا رشد کرد. کیدرا توضیح میدهد: «زمانی که کارمان را شروع کردیم، یک کامیون مواد غذایی بودن بسیار سخت بود. «به غیر از آیفون، چیز زیادی برای پشتیبانی از مشاغل تلفن همراه وجود نداشت. و سپس آی پد اصلی درست بعد از آن آمد. من فکر می کنم iPad واقعاً چیزی بود که به ما اجازه داد به عنوان یک تجارت تلفن همراه رشد کنیم. زمان آن بسیار عالی بود، زیرا ما میتوانستیم بدون اتکا به پول نقد، در حال حرکت پرداخت کنیم.»
سالرنو توضیح میدهد: «در شلوغترین ماههای ما، فروشگاه آنقدر شلوغ میشود که اغلب در صفهایی از مردم منتظر خدمات رسانی یا پرداخت هزینه هستند. “در گذشته، مشتریان از انتظار ناامید می شدند. برخی حتی می رفتند. اکنون با Tap to Pay در iPhone، میتوانیم در فروشگاه قدم بزنیم و مشتریان را بررسی کنیم، و احتمال اینکه کسی را قبل از اینکه بتوانیم به آنها خدمت کنیم، از آنجا خارج میشود، کاهش مییابد.”
سیب
کیدرا میگوید: «هدف این است که اطمینان حاصل کنیم مردم میدانند که میتوانند از کارتهای مکان ما در Apple Maps نه تنها بهعنوان راهی برای رسیدن به کسبوکار ما از طریق ناوبری، بلکه برای سفارش غذای خود و تکمیل پرداخت مستقیم از برنامه Maps استفاده کنند. – مهم است زیرا این شرکت به توسعه بیشتر در خارج از منطقه خلیج، کالیفرنیا و حتی کشور چشم دوخته است.
مشتریان با Tap to Pay در آیفون اول می شوند
آیپد با Square در ابتدا بهعنوان صندوقفروشی اصلی فروشگاه عمل میکرد و امروز، برای سریعتر کردن فرآیند پرداخت، کارمندان میتوانند از آن استفاده کنند. برای پرداخت در آیفون ضربه بزنید با برنامه Square Point of Sale برای تکمیل فروش از هر نقطه از فروشگاه فقط با استفاده از آیفون، بدون سخت افزار اضافی. این انعطاف پذیری جدید به ویژه از اواسط ماه مارس تا روز شکرگزاری، که به عنوان فصل اوج عروسی شناخته می شود، حیاتی است.
در زیر، درباره جرقهای که بنیانگذاران هر کسبوکاری را در مسیر کارآفرینی سوق داد، محصولات و خدمات اپل که برای گسترش فعالیتهای خود استفاده کردهاند، و نقاط عطفی که آنها را به کسبوکارهای کوچک پررونق امروزی شکل داده است، بیشتر بدانید.
بنیانگذاران Kids of Immigrants، Señor Sisig، و Darianna Bridal & Tuxedo به اشتراک می گذارند که چگونه از اکوسیستم اپل برای رشد شرکت خود در طول سال ها استفاده کرده اند.
j_reeves@apple.com
کریستین گری، مدیر عملیات شرکت میگوید: «مک مینی و استودیو دیسپلی در دو حوزه مجزا از کسبوکارمان به ما خدمت میکنند: محصول و طراحی، و تدارکات و تحقق». به لطف فناوری و پیشرفت هایی که اپل به طور مداوم از طریق درک مشتریان خود انجام می دهد، ما دائماً میانبرهای جالبی را پیدا می کنیم که به ما کمک می کند کارآمدتر باشیم و همه چیز را وارد کنیم.
ag_hayes@apple.com
این تیم همچنین از Apple Business Connect استفاده میکند – ابزار رایگانی که به مشاغل در هر اندازهای اجازه میدهد تا نحوه نمایش اطلاعات خود را در برنامههای اپل سفارشی کنند – تا مشتریان را در مکانهای مختلف خود بهروز نگه دارد.
جولیا شچتر
ویژگی
با گسترش عملیات، داشتن فناوری مناسب کلیدی بود. درخواستهای زمانبندی کارمندان اکنون با استفاده از برنامه Square Payroll در آیفون ارسال و تأیید میشوند و تیم از برنامه LiveHelpNow برای iPhone و Mac برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریانی که به تلفن ثابت فروشگاه پیامک میدهند، استفاده میکند. سالرنو مرتباً به Apple Business Connect وارد میشود تا کارت مکان عروس و لباس عروس داریانا را با عکسهای تازه بهروزرسانی کند و از ویژگی Showcase در Business Connect برای تبلیغ رویدادهای آینده استفاده میکند.
سیب
دنیس می گوید: «باز کردن قفل واقعی من این بود که بتوانم از محیط اطرافم الهام بگیرم و آنها را با iPad در Adobe ترسیم یا متحرک کنم. “این به فرآیند خلاقیت سهولت و جریان خاصی می بخشد – این یک تغییر دهنده بازی است.”
کیدرا میگوید: «ما به اندازه کافی خوش شانس بودهایم که در طول سالها روابط بسیار خوبی با شرکای تجاری اپل در فروشگاههای مختلف داشتهایم. «این بیشتر شبیه یک شراکت است تا اینکه ما وارد یک فروشگاه شویم. ما یک شخص مستقیم داریم که می توانیم در مورد فناوری جدید با او صحبت کنیم. داشتن کسی که بتوانیم نزد او برویم و در مورد تجربههای دست اول با او صحبت کنیم، مهم است، و همچنین داشتن کسی که در مورد چیزهایی که نمیبینیم به ما بگوید.»
مخاطبین را فشار دهید
جسیکا ریوز
این زوج کسبوکار خود را با نام Señor Sisig از یک کامیون در سال 2010 راهاندازی کردند. کیدرا میگوید: «در آن زمان، ما واقعاً احساس میکردیم که sisig میتواند غذای نمادین فیلیپین باشد که در سراسر جهان پخش میشود. اما ما مجبور شدیم آن را در چیزی قرار دهیم که مردم با آن احساس راحتی کنند و از آن مرعوب نشوند. امید این است که سیسیگ درست مانند رول کالیفرنیا یا بوریتو باشد، جایی که مهر و موم همه چیز را می شکند.
بوئزو درباره برند لباس خیابانی که به طور رسمی در سال 2015 راه اندازی کردند، توضیح می دهد: “ما می خواستیم داستان خود را بگوییم.” با بچه های مهاجر، نمایندگی و توانمندسازی ارزش های ما هستند. ما عمیقتر به شخصیت خود میرویم و به والدین خود به خاطر تمام کارهایی که برای ما انجام دادند، ادای احترام میکنیم.»
کسب و کار موبایلی با Apple Business Essentials ریشه می گیرد
26 آوریل 2023
زندگی در Pico-Union در قلب لس آنجلس محرکی بود که دانیل بوزو و وله دنیس برای زنده کردن بچههای مهاجر نیاز داشتند. این زوج چندین سال در حال نشخوار پروژهای خلاقانه بودند که به ریشههای خانوادههای مهاجر احترام میگذارد – پدر و مادر دنیس اهل لیبریا هستند، در حالی که بوئزو اهل هندوراس هستند – و در محلهای پر جنب و جوش و شلوغ، که پیوندی تاریخی است، هیچ کمبودی برای الهام یافتند. جوامع مهاجر شهر
همانطور که شرکت توسعه می یابد، عملیات روزانه آن توسط Mac mini با استودیو نمایشگر و مک بوک پرو پشتیبانی می شود.
ja_schechter@apple.com
طرح های پر جنب و جوش بهار به زندگی با iPad و Apple Pencil
ایوان کیدرا و گیل پایومو با ناوگان خود متشکل از چهار کامیون غذا و سه رستوران آجری در سراسر منطقه خلیج سانفرانسیسکو در تلاش هستند: سیسیگ – یک غذای اصلی تند خیابانی در فیلیپین که از گوشت چرخ کرده خوک درست شده است – را به این منطقه بیاورند. توده هایی به شکل بوریتو، تاکو، ناچو و سیب زمینی سرخ شده.
در یک بعد از ظهر معمولی آخر هفته، ویترین فروشگاه عظیم 3500 فوت مربعی که Darianna Bridal & Tuxedo اکنون آن را خانه می نامد، با انرژی و گرما طنین انداز می شود، زیرا مشتریان در راهروهای فروشگاه در جستجوی ظاهری عالی برای روز بزرگ خود هستند.
اما این تجارت در سال 2013 بسیار ساده تر شروع شد، زمانی که زوج متاهل فرانکو سالرنو و وندی ایانیری-سالرنو در راه بازگشت به خانه از عروسی در مکزیک، نقشه ای را در پشت یک دستمال کشیدند. در آن زمان، گزینه های محلی برای لباس های رسمی در زادگاهشان، حومه ای در شمال فیلادلفیا، محدود بود.
آلیسا هیز
برای جشن گرفتن هفته ملی کسب و کار کوچک (30 آوریل تا 6 مه)، مکانهای فروشگاه اپل را انتخاب کنید شهر نیویورک، ایالت واشنگتن، و شیکاگو جلسات امروز اپل با عنوان «کسب و کار خود را با اپل رشد دهید» میزبانی خواهد کرد. این جلسات رایگان، تخصص کسبوکارهای کوچک را در مورد نحوه سفارشیسازی حضورشان در برنامههای Apple با Apple Business Connect، پذیرش پرداختها با Tap to Pay در iPhone، و دریافت پشتیبانی و مدیریت دستگاهها با Apple Business Essentials ارائه میدهد. کسب و کارها نیز می توانند ثبت نام برای یک جلسه مجازی که برای 14 ژوئن برنامه ریزی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای کسب و کار کوچک اپل، مراجعه کنید apple.com/business/small-business.