اپل بهطور دورهای قیمتها را در مناطق خاصی براساس تغییرات مالیات و نرخ ارز خارجی بهروزرسانی میکند. این کار با استفاده از اطلاعات نرخ ارز در دسترس عموم از ارائهدهندگان دادههای مالی انجام میشود تا اطمینان حاصل شود که قیمتهای خریدهای درونبرنامهای در تمام ویترینها یکسان میمانند. در حال حاضر، توسعهدهندگان میتوانند در هر زمانی قیمتگذاری را تنظیم کنند تا نسبت به تعدیلات مالیاتی و ارز خارجی واکنش نشان دهند. در سال 2023، توسعهدهندگان با برنامههای پولی و خریدهای درونبرنامهای میتوانند قیمتگذاری منطقه محلی را تعیین کنند، که تحت تأثیر تعدیلهای خودکار قیمت قرار نخواهد گرفت.
از زمان آغاز به کار اپ استور، سیستم تجارت و پرداخت در سطح جهانی آن به توسعه دهندگان این امکان را داده است تا به راحتی محصولات و خدمات خود را در مقیاس جهانی راه اندازی و به فروش برسانند.. سیستم تجارت و پرداخت اپ استور به توسعه دهندگان مجموعهای از قابلیتها و ابزارهای روزافزون برای رشد کسبوکارشان، از پرداخت بدون اصطکاک و صورتحساب شفاف برای کاربران گرفته تا ابزارهای بازاریابی قوی، خدمات مالیاتی و تقلب، و مدیریت بازپرداخت ارائه میدهد.
آدام دما
سیب
سیب
AdamDema@apple.com
کوپرتینو، کالیفرنیا اپل امروز جامعترین ارتقای قابلیتهای قیمتگذاری را از زمان راهاندازی اپ استور اعلام کرد و به توسعهدهندگان 700 امتیاز قیمت اضافی و ابزار قیمتگذاری جدید ارائه کرد که تنظیم قیمتها در هر کشور یا منطقه App Store، مدیریت تغییرات نرخ ارز خارجی و بیشتر.
بیانیه مطبوعاتی
قیمتگذاری برای این قابلیتها پایهای بوده است و توسعهدهندگان را قادر میسازد تا از بین انواع مدلهای تجاری، مانند خریدهای یکباره و انواع اشتراکهای متعدد، انتخاب کنند. این افزایش قیمتهای جدید از امروز برای برنامههایی که اشتراکهای تجدیدپذیر خودکار ارائه میکنند، و برای سایر برنامهها و خریدهای درونبرنامهای در بهار ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود و به همه توسعهدهندگان انعطافپذیری و کنترل بیسابقهای برای قیمتگذاری محصولات خود در ۴۵ ارز در ۱۷۵ فروشگاه میدهد.
مخاطبین را فشار دهید
6 دسامبر 2022
پیتر عجمیان
خط کمک رسانه اپل
تحت سیستم قیمت گذاری به روز شده اپ استور، همه توسعه دهندگان توانایی انتخاب از بین 900 امتیاز قیمت را خواهند داشت که تقریباً 10 برابر تعداد امتیازهای قیمتی است که قبلاً برای اکثر برنامه ها موجود بود. این شامل 600 امتیاز قیمت جدید برای انتخاب، با 100 امتیاز قیمت بالاتر در صورت درخواست در دسترس است. برای ارائه انعطافپذیری بیشتر به توسعهدهندگان در سراسر جهان، امتیاز قیمت – که از 0.29 دلار شروع میشود و در صورت درخواست تا 10000 دلار افزایش مییابد – انتخاب پیشرفتهتری از نقاط قیمت را ارائه میکند که به طور تدریجی در محدودههای قیمتی افزایش مییابد (به عنوان مثال، هر 0.10 دلار تا 10 دلار؛ هر 0.50 دلار بین 10 تا 50 دلار؛ و غیره). برای جزئیات به جدول زیر مراجعه کنید.
برای توسعه دهندگانی که برنامه های خود را در سراسر جهان توزیع می کنند، ابزارهای یکسان سازی جهانی App Store راهی ساده و راحت برای مدیریت قیمت در بازارهای بین المللی به آنها داده است. پیشرفتهای امروزی بر این قابلیتها افزوده میشوند و به توسعهدهندگان این امکان را میدهند که واحد پول محلی خود را در هر ویترینی که انتخاب میکنند ثابت نگه دارند، حتی با نوسانات ارز و مالیات. به عنوان مثال، یک توسعهدهنده بازی ژاپنی که بیشتر تجارت خود را از مشتریان ژاپنی میگیرد، میتواند قیمت خود را برای ویترین ژاپن تعیین کند و با تغییر نرخ ارز و مالیات، قیمتهای خود را در خارج از کشور بهروزرسانی کند. همه توسعه دهندگان همچنین می توانند در دسترس بودن خریدهای درون برنامه ای را با ویترین فروشگاه تعریف کنند.
توسعه دهندگان همچنین انعطاف پذیری جدیدی برای مدیریت قیمت گذاری در سطح جهانی به دست خواهند آورد