تقریبا باید گفت تمام سرویس های آنالیز سئو در این سایت وجود دارد که شامل تحقیقات کلمات کلیدی، تجزه و تحلیل رقبا، بخش ساده و کاربرپسند و … می شود. این سایت نه تنها تحقیقات کلمات کلیدی را ساده تر می کند، بلکه به کاربران راهی عالی برای دیدن کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا برای رتبه بندی گوگل ارائه می دهد. در واقع به صورتی برنامه ریزی شده به شما کمک می کند تا با همکارانتان رقابتی هدفمند داشته باشید. یک صفحه سایت باکیفیت بر اساس بروز ترین نکات آموزش سئو مجموعه ما و تجربه هایی که به دست آورده ایم، بای اطلاعات تماس خود را به راحت ترین و بهترین شکل ممکن در اختیار کاربر قرار بده.
مراحل نوشتن متن سئو شده در وردپرس
آموزش سئو رایگان + ویدیو قدم به قدم تا SEO حرفه ای نوین | آموزشگاه کاسپین تبریز
کار بعدی شما یافتن و ساختن کلمات کلیدی لانگتیل برای آن حوزهها است. مثلا شما یک مجله در حوزه تربیت فرزند دارید و در پروسه کیورد ریسرچ متوجه میشوید مبحث بازی کودکان نسبت به سایر مباحث پر جستجوتر است. هر وبلاگ یا مجله؛ احتیاج به ۱ یا چند سئو کار (تیم سئو) دارد. چنانچه در شروع کار هستید و نمیتوانید هزینه کنید؛ مجبور هستید خودتان یادگیری سئو را آغاز کنید و سایتتان را سئو کنید. این نکته مهم را مد نظر داشته باشید همانطور که در فصل لینکبیلدینگ توضیح دادم؛ بهتر است اجازه ندهید اتوریتی هیچ کدام از صفحات سایتتان از صفحه اصلی بیشتر شود.
ساخت بک لینک محتوا محور؛ یعنی تولید محتواهایی که به صورت طبیعی و خودکار بتوانند بک لینک جذب کنند. به واسطه به اشتراک گذاری هایی که توسط کاربران انجام می شود. قدم بعدی این است که با ارسال ایمیل، از صاحب وب سایتی که لینک داده است درخواست کنید که به جای لینکی که به رقیب شما داده است، از محتوای سایتتان استفاده کند و به آن لینک بدهد. البته برای این کار باید بهترین کیفیت و عملکرد را نسبت به رقیب خود داشته باشید. یادتان باشد بحث مربوط به انکرتکست ها و انتخاب و پراکندی صحیح آن ها یکی از مهمترین سرفصل های دوره آموزش سئو در تمام دنیاست. استفاده صحیح از ان ها به شدت به سایت شما کمک می کند و استفاده ناصحیح می تواند به شدت ضربه بزند.
کلمات کلیدی
محتوای عالی و باکیفیت، بدون نیاز به پیاده سازی تکنیک آموزش سئو خاصی، خودبه خود اشتراک گذاری می شود. امروزه مردم تنبل شده اند و کلیدهای به اشتراک گذاری مطالب همیشه باید در وب سایت شما و دم دست آنها باشد. (البته این مورد در سایت های ایرانی به دلیل مسدود شدن بسیاری از شبکه های اجتماعی برای ایرانی ها داستان متفاوتی دارد). به گفته سایت BuzzSumo از سال 2015 به بعد در کل دنیا میزان به اشتراک گذاری مطالب سایت ها کاهیش پیدا کرده است. متا تگ ها بخشی از کدهای HTML سورس صفحه هستند که در حالت عادی توسط کاربران قابل مشاهده نمی باشند. این داده ها اطلاعاتی در مورد وب سایت به موتورهای جستجو ارائه می کنند.
تاثیر دسته بندی و برچسب ها در سئو
این صفحات فاقد ویژگی تخصصی بودن هستند و نمی توان روی آن ها برای رسیدن به اهداف معتبر مارکتینگ حساب کرد (بخشی از بیانیه Google Quality Evaluator Guidelines). UX؛ به کاربران باید اطلاعات شفاف و مختصر بدهید؛ کاربران باید بتوانند وعده ای که به آن ها در عنوان یا توضیحات متا داده اید را در متن محتوا پیدا کنند. Social backlinks؛ به اشتراک گذاشتن محتواهای خود در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار مفید باشد؛ در صورتی که شما حضوری فعال داشته و همواره در این شبکه ها در حال تعامل با کاربران باشید. لینک های درج شده در مقالات یا بخش های اصلی بهتر از بک لینک های موجود در پاورقی و ستون های فرعی هستند.
- اما به طور کلی معمولا در آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته توصیه می شود که لینک سازی خارجی را از ماه دوم آغاز کنید.
- در تمام صفحات سایت فروشگاهی میتوانید همان نکات را پیادهسازی کنید.
- سئوی داخلی در واقع به فعالیت هایی گفته می شود که در دسترس بوده و تاثیر زیادی روی بهبود رتبه سایت شما دارد.
- عنوان صفحه به کاربران و موتورهای جستجو در مورد نوع و ماهیت اطلاعات موجود در صفحه شما می گوید.